Dark_Record / Twl
Dark_Record / Twl
Hej Top1% nu hvor jeg ikke er i en clan mere og ikke er gammel nok til at kunne komme i en clan og spille vil jeg gerne spørge om jeg kan spille TWL med jer fordi jeg gerne vil spille med jer er vel fordi det er 100 år siden jeg har spillet et scrim har aldrig prøvet TWL før 

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hi Record!
Tjoooo... For min skyld kan du sq godt komme på vores TWLhold...
Så lad os se hvad de andre siger... Hvis ingen har noget imod det, så kan du godt joine [TOP1%]'s TWL-Team!
Btw, velkommen i Forum!!!
SPANK signing out.....
Tjoooo... For min skyld kan du sq godt komme på vores TWLhold...
Så lad os se hvad de andre siger... Hvis ingen har noget imod det, så kan du godt joine [TOP1%]'s TWL-Team!
Btw, velkommen i Forum!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
Af fare for verbale tæsk til diverse familie-"kom sammen", så er du også velkommen herfra 

Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...
www.trophymanager.com/index.php?ref=7141
- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
-
- Major General
Hvad siger folk?
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...
-
- General of the Army
-
- Major General
- Geografisk sted: fyn/nyborg
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: /Danmark
- Kontakt:
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah MarksM.!
SPANK signing out.....
Alle regler ER overholdt....! Don't worry Fætter...ikke for at blande mig ville bare gøre opmærksomt på at der er nogle twlregler vedr. twl spiller og leadder og claner også videre skulle nødig havde i for karantæne for det
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah People!
DarkRecord har dags dato fået vores password, til begge laddere og betragtes herefter, som et fuldgyldigt medlem i vores TWlsammenhæng...!!!
VELKOMMEN til [TOP1%]'s TWL DarkRecord!!!
SPANK signing out.....
DarkRecord har dags dato fået vores password, til begge laddere og betragtes herefter, som et fuldgyldigt medlem i vores TWlsammenhæng...!!!
VELKOMMEN til [TOP1%]'s TWL DarkRecord!!!
SPANK signing out.....