Hooah Folkens!
--------------------------- Sommerfest 2019 ------------------------------
Her er det meningen, at man kan koordinere "SamKørsel" til og fra Sommerfest 2019...
Så hare man en bil og man er indstillet på at køre til Sommerfesten, så post hvor mange folk man vil have med og om man evt. vil have noget for det(Benzin$$$/Bro$$$/Blowjob's/Udlån af Kærester, eller Kæledyr etc.)...
SPANK signing out.....
[SPARTA]'s Sommerfest d. 16-18/8 2019... -Transport-
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
[SPARTA]'s Sommerfest d. 16-18/8 2019... -Transport-
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Sergeant
- Geografisk sted: Odense (fadbamsens hjemsted)
Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 16-18/8 2019... -Transport-
Halløj allesammen!
Ved godt dette spørgsmål ikke er så meget angående transport, men mere angående overnatning.
Sidste år snakkede i om at det var lidt anderledes end normalt, med at vi allesammen skulle sove i telte, da stedet var lejet ud til nogle andre samtidig med.
Ved i om det bliver det samme i år, at vi skal sove i telte?
I så fald, vil jeg høre om der er nogen der har en ekstra soveplads i teltet, eller om jeg lige skal smutte i Harald Skrald og finde et billiget et?
Ved godt dette spørgsmål ikke er så meget angående transport, men mere angående overnatning.
Sidste år snakkede i om at det var lidt anderledes end normalt, med at vi allesammen skulle sove i telte, da stedet var lejet ud til nogle andre samtidig med.
I så fald, vil jeg høre om der er nogen der har en ekstra soveplads i teltet, eller om jeg lige skal smutte i Harald Skrald og finde et billiget et?
[SPARTA]Quinga
Wubba lubba dub dub!
Wubba lubba dub dub!
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Quinga!
SPANK signing out.....
Altså det er jo ALTID fedt at have sit eget telt... Men mon ikke der kan findes en plads i Jailhouse/karosserne, eller noget andet... Det plejer at kunne lade sig gøre, uden at folk ABSOLUT skal medbringe deres egne telte...Ved godt dette spørgsmål ikke er så meget angående transport, men mere angående overnatning.
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
om ikke andet, så har jeg teltet med fra sidste år igen uanset. Der var da der plads til 3 sidst 

-
- Sergeant
- Geografisk sted: Odense (fadbamsens hjemsted)
Fedt fedt fedt! Så tager ikke telt medom ikke andet, så har jeg teltet med fra sidste år igen uanset. Der var da der plads til 3 sidst![]()
Kæft hvor bliver det hyggeligt
[SPARTA]Quinga
Wubba lubba dub dub!
Wubba lubba dub dub!
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
skal jeg komme forbi og tage dig med lige som sidste år?