Hooah Kids!
Det er snart mange år siden, at Undertegnede accepterede at min IQ ikke er på højde med gennemsnittets, men HVORFOR HELVEDE kan man ikke equippe sin AS VAL med ekstra bønner....???
Der står jo ellers så flot UNLOCKED ud for Extended Mag og det er også på selve våbenlisten ved AS VAL'en...
Hvis det er fordi man først kan gøre det, når den store UpDate rammer, så er det sq da lidt lamt, at vise det allerede nu, right...?
SPANK signing out.....
Equip Extended mag til AS VAL...???
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Equip Extended mag til AS VAL...???
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
- Geografisk sted: Kbh NV
Re: Equip Extended mag til AS VAL...???
AS ValHooah Kids!
Det er snart mange år siden, at Undertegnede accepterede at min IQ ikke er på højde med gennemsnittets, men HVORFOR HELVEDE kan man ikke equippe sin AS VAL med ekstra bønner....???
Der står jo ellers så flot UNLOCKED ud for Extended Mag og det er også på selve våbenlisten ved AS VAL'en...
Hvis det er fordi man først kan gøre det, når den store UpDate rammer, så er det sq da lidt lamt, at vise det allerede nu, right...?
SPANK signing out.....
Unlocks
PSO-1 (10 kills)
Tactical Light (20 kills)
Kobra (30 kills)
PKA-S (40 kills)
Laser Sight (50 kills)
IRNV (60 kills)
PKS-07 (70 kills)
PK-A (80 kills)
ACOG (90 kills)
Reflex (100 kills)
Holographic (125 kills)
Rifle Scope (150 kills)
M145 MGO (175 kills)
Extended Mags (200 kills)
Damage
22-16.7
Ammunition capacity
20+1 (30+1 with Extended Mags)
Unlocked at
Rank 45
Reload time
1.60 seconds loaded
2.70 seconds empty
Rate of fire
900 RPM
Velocity
300 m/s
Range
450 m
Recoil
0.3 up
0.2 left
0.3 right
Spread increase per round
0.1
Spread decrease per second
11.0
Fire mode
Automatic
Semi-automatic
Faction
Flag of the United States.svg United States Marine Corps
Flag of Russia.svg Russian Ground Forces
Kit
All kits
Source of statistics
http://symthic.com/?s=bf3
Inventory slot
Primary Weapon
-
- Second Lieutenant
du kigger bare det forkerte sted SPANK
den ligger der hvor foregrip osv. normalt er
/Dvil

/Dvil
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hi Dvil!
Det var bare en Bug, som er blevet rettet....
Det er lidt på sammen måde med den "nye" MG36, hvor de har halveret magasinet... Prøv at kigge på den "nye" Extended Mag til den. Jeg og MANGE andre har sq allerede 300kills, men prøv at kigge på counteren til man får den Unlock.... CHRIST MAN!!!
SPANK signing out.....
CHRIST DVIL menneske... Jeg ved sq godt hvor jeg skal kigge efter det, tror du jeg er TOTALT NY.... Alle i chatten var også på bar bund i sagen. Men efter de 1,5GB Update, så virker det... Det er bare latterligt, at de indsætter det i Unlocks/Awards UDEN først at implementere det.....du kigger bare det forkerte sted SPANK![]()
Det var bare en Bug, som er blevet rettet....
Det er lidt på sammen måde med den "nye" MG36, hvor de har halveret magasinet... Prøv at kigge på den "nye" Extended Mag til den. Jeg og MANGE andre har sq allerede 300kills, men prøv at kigge på counteren til man får den Unlock.... CHRIST MAN!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"