Ja den er sku ved at falde exteem alt er ved at gå for stærkt.jeg er ikke sikker men tror jeg trækker mig tilbage fra det hele ..
i er nogle fine gutter men syntes der er ved for mig at gå ged i den..
tager lige nogle dage i tænke boxen så ser vi ....
min lyst til aao
min lyst til aao
IM THE CARL GUSTAV KING
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
-
- Major General
- Geografisk sted: Kbh NV
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Cobra!
Du siger, at du har tænkt over det et par dage. Men mon ikke du skal prøve at give det lidt længere tid...
Evt. hvis du vil uddybe, så er min PMbox åben as u know...!!!
NB! Jeg har flyttet denne tråd uden for den Interne del af Forum, samt overført dig til den Almindelige Brugergruppe. Da du jo har valgt ikke længere at være i [SPARTA]... I hvertfald indtil videre...
SPANK signing out.....
WTF....???????jeg stopper i sparta jeg har fjernet tag
tak for denne gang
Du siger, at du har tænkt over det et par dage. Men mon ikke du skal prøve at give det lidt længere tid...
Evt. hvis du vil uddybe, så er min PMbox åben as u know...!!!
NB! Jeg har flyttet denne tråd uden for den Interne del af Forum, samt overført dig til den Almindelige Brugergruppe. Da du jo har valgt ikke længere at være i [SPARTA]... I hvertfald indtil videre...
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Sundby Amager
Hold kæft en joke bare fordi der bliver sagt noget til folk så forlader de og fordi mib ikke lige kunne fortælle hva det var for en maskine som blev brugt til server, så skrider man fra serveren, istedet for at blive og prøve at snakke om det......
Jeg troede at vi var voksene mennesker og at vi kunne snakke om det, men åbenbart ikke

Jeg troede at vi var voksene mennesker og at vi kunne snakke om det, men åbenbart ikke

nej solo hver gang jeg spørg eller kommer med noget ja så Bitcher jeg jo .Hold kæft en joke bare fordi der bliver sagt noget til folk så forlader de og fordi mib ikke lige kunne fortælle hva det var for en maskine som blev brugt til server, så skrider man fra serveren, istedet for at blive og prøve at snakke om det......
Jeg troede at vi var voksene mennesker og at vi kunne snakke om det, men åbenbart ikke![]()
![]()
så har bare valg at stoppe så længe vi er venner og der ikke begynder at skabe os som børn.
jeg har 5 Børn det er nok-....

IM THE CARL GUSTAV KING
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Sundby Amager
-
- Major General
- Geografisk sted: Kbh NV
Nu ved jeg jo ikk hvad der er blevet sagt eller gjort for at du har taget den beslutningHold nu op brian for fanden, vi siger jo alle sammen noget pis til hinanden over den skide ts.....
Du skal bare ikke tag det så hårdt for fanden, hvis det endelig er så giv tilbage af samme skuffe......
Jeg håber squ ikke dette er din endelig beslutning min ven
men jeg sku da mene du nok kan give svar på tiltale, men som jeg lige kan
fornemme er der jo ikke kun en grund til at tage afsked med os. Der plejer
jo at være flere grunde til at man kommer derud, men hvorfor ikke komme med
det samme og tage tingene når de kommer istedet for at samle på en masse ting
man er utilfreds over? Jeg mener at her i SPARTA kan vi jo snakke om tingene.
Det er jo trods alt jo kun et spil vi samles om
-
- Private
så skrider man fra serveren, istedet for at blive og prøve at snakke om det. Hold kæft en joke bare fordi der bliver sagt noget til folk så forlader de og fordi mib ikke lige kunne fortælle hva det var for en maskine som blev brugt til server.
------------------------------------
Romantik KærlighedSted
------------------------------------
Romantik KærlighedSted
spoken-zu