Hooah Kevin!
Navn. Kevin
Accountnavn. PsycHedeliC^
Email.
Kevin@popov.dk
Jeg har spillet meget med jer
og synes det er på tide at komme igang emd at spille igen.
jeg er ordblind så der er nok en masse stæve fejl. ville jeg bare lige fortælle
vis i skal have mere info kan i jo bare spøgre på ts

Det lyder sq godt, at du har fundet vej herind... TOP NICE!!!
Der er dog lige et par enkelte punkter jeg vil bede dig poste herunder. Vi har jo rent faktisk en komplet Ansøgningsvejledning på følgende link :
http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=1077&mforum=top1
Men det korte og det lange er, at vi jo gerne vil kunne danne os et groft biillede af dig, inden vi tager endeligt stilling til din ansøgning. Så her kommer et pat punkter du jo indledningsvis kunne skrive lidt om :
1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?
2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?
3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?
4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?
5 - Hvis du allerede er registreret på
www.aaotracker.com så smid dit TrackerLink i din ansøgning...
6 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?
Så snart vi lige har lidt bedre kendskab til dig. Så vil jeg hurtigst muligt sætte den sædvanlige poll op og så får du svar inden 5 dage, om du er klar til at joine Danmarks Bedste AAO-klan, eller ej...!
Held og lykke...!
SPANK signing out.....