re-join
-
- Major General
- Geografisk sted: Kbh NV
re-join
Jeg tænkte på at joine igen , og jeg vil jo godt beholde min "mand"
Det etr jo osse såen jeg ikke er så glad for TWL og det er jo ikke så godt.
Så tænkte jeg på om det kunne lade sig gøre at få pb_power
istedet og ikke være med i TWL. Så vil jeg da passe på serveren og holde
den ren og så er i ikke i klemme nogen steder mht mit acc.
Bare en strø-tanke.
Willemoes
Det etr jo osse såen jeg ikke er så glad for TWL og det er jo ikke så godt.
Så tænkte jeg på om det kunne lade sig gøre at få pb_power
istedet og ikke være med i TWL. Så vil jeg da passe på serveren og holde
den ren og så er i ikke i klemme nogen steder mht mit acc.
Bare en strø-tanke.
Willemoes
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Willy!
Det var jo det jeg sagde... NATURLIGVIS SKAL DU DA MED IGEN!!!
Det ENESTE du skulle gøre, var jo bare at "nulstille" din Tracker. Det er jo IKKE det samme som at slette den...!!! D.v.s. at dine stats bare bliver nulstillet og dine nameChanges(det var jo der den hang m.h.t. ACIbannet). Dit accountnavn, din honor og alt det andet er 100% det samme, som det altid har været. Så det skulle ikke være et problem overhovedet...
Så bare det bliver gjort, så er du selvfølgelig tilbage i folden, Min Ven!!!
SPANK signing out.....
Det var jo det jeg sagde... NATURLIGVIS SKAL DU DA MED IGEN!!!
Det ENESTE du skulle gøre, var jo bare at "nulstille" din Tracker. Det er jo IKKE det samme som at slette den...!!! D.v.s. at dine stats bare bliver nulstillet og dine nameChanges(det var jo der den hang m.h.t. ACIbannet). Dit accountnavn, din honor og alt det andet er 100% det samme, som det altid har været. Så det skulle ikke være et problem overhovedet...
Så bare det bliver gjort, så er du selvfølgelig tilbage i folden, Min Ven!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
-
- Major General
-
- Major General
Som det blev sagt da du første gang meldte pause 
Så er du altid velkommen igen, så for mit vedkommende er det vist bare et velkommen tilbage fra pause...

Så er du altid velkommen igen, så for mit vedkommende er det vist bare et velkommen tilbage fra pause...

I've fought countless times, yet I've never met an adversary
who could offer me what we Spartans call "A Beautiful Death."
I can only hope, with all the world's warriors gathered against us,
there might be one down there who's up to the task.
--------------------
——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`·_
———-/'/--/—-/—--/'¯\
——--('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-·´
————\———--(
————-\———--\
-
- Major General
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Hej wille!
Godt at høre fra dig igen, med hensyn til pb_power er det ikke noget der bliver brugt, men jeg ser det ikke som nogen hindring at du skulle få Admin power på serveren, du betaler jo trods alt, og det giver dig jo admin previlegier
Håber du snart finder et hs så vi kan snakke sammen, føler nok lidt skyld i at du har holdt en pause fra klanen
For mit vedkommende er det et velkommen tilbage, MED DET SAMME, i folden hos [SPARTA]...
Godt at høre fra dig igen, med hensyn til pb_power er det ikke noget der bliver brugt, men jeg ser det ikke som nogen hindring at du skulle få Admin power på serveren, du betaler jo trods alt, og det giver dig jo admin previlegier

Håber du snart finder et hs så vi kan snakke sammen, føler nok lidt skyld i at du har holdt en pause fra klanen

For mit vedkommende er det et velkommen tilbage, MED DET SAMME, i folden hos [SPARTA]...
Signing Out!!

-
- Major General
-
- Major General
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Willy!
VELKOMMEN TILBAGE!!!!!!!!!!!!!!!!
Du er nu tilføjet den relevante BrugerGruppe, således at du kan se alle tråde og det hele igen. Så skulle det også være en smal sag, at finde den tråd vedr. serverbetaling og komtonummer, right?
Jeg PM'mer dig lige med TrackerID og PW, således du kan komme på Trackeren igen. Så regner vi jo med at se dig på Roosteren ASAP!!!
SPANK signing out.....
VELKOMMEN TILBAGE!!!!!!!!!!!!!!!!
Du er nu tilføjet den relevante BrugerGruppe, således at du kan se alle tråde og det hele igen. Så skulle det også være en smal sag, at finde den tråd vedr. serverbetaling og komtonummer, right?
Jeg PM'mer dig lige med TrackerID og PW, således du kan komme på Trackeren igen. Så regner vi jo med at se dig på Roosteren ASAP!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Lieutenant General
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
-
- Lieutenant General
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Flow!
SPANK signing out.....
Så er det FANDEME med at klemme ballerne sammen Flow og komme igang!!! Ellers er det SLUT med "Special Treatment" i S-Togene, kan jeg sq godt love dig!!!!!!!!!!!har egentlig tiden igen men kan ikke lige overskue at skulle opdatere AAO osv lige nu ...
SPANK signing out.....