Jamen lad mig sige det lige på og hårdt.. jeg er blevet smidt ud af 3000 sammen med en anden flok.. havde ventet det komme og synes det er helt retfærdigt, har ikke været online i ca 2 måneder så det var cool..
Men inden havde jeg dog også selv tænkt over tingene.. 3000 er en fed klan at være i, helt sikkert, men savnede sku lidt rødderne siden jeg smuttede (ved spank også fra lidt samtale til julefrokost om at komme tilbage).. Gutterne derovre er kanon fine, men faldt aldrig rigtig i hak med dem som jeg gjorde med jer gutter i sin tid, og derfor har jeg sku savnet jer lidt

Nu kommer jeg så kravlende tilbage og beder jeg om tilgivelse:P
Ej vil sige et par ting.. Tror ikke rigtig jeg behøves fortælle om mig selv, i fleste kender mig jo men okay i har fået nogle nye så kan li hurtig opsummere...
Jeg startede sammen med spank top1% som jo desværre mistede dets unikke navn, og var i klanen rimelig længe.. Så begyndte roto og jeg at ville noget mere med spillet, og fandt på det tidspunkt ikke top1 som det helt rigtige sted som os, så vi skiftede til 3000..
Jeg er en ganske normal dreng (for det meste) som er hyggelig at spille med, er 19 år og kommer fra et lille smilehul i vesten kaldet Lemvig..
Jeg har ikke været mega aktiv den sidste periode og kan intet love, håber dog på at få lidt af lysten tilbage til lan, men søger nu mest for hyggens skyld herovre li pt, for har altid hygget mig med jer gutter.. så nu må vi se hvad i siger...
Boogey is out:P