Som de fleste af jer har set, har roto valgt at forlade TOP1%, og jeg må desværre følge trop.. jeg vil li fortælle lidt om hvorfor vi har valgt som vi har..
Siden spank og jeg selv, startede top1 for et styk tid siden nu, var det med det mål, at vi ville lave en rigtig hygge klan hvor de fleste var velkomne.. det gik også meget fint, og jeg er sku stolt af hvad vi har opnået til dags dato, da vi nu er 20 medlemmer ca..
Jeg har lagt mange kræfter i arbejdet med at få alt op og kører, og det er derfor specielt hårdt at smutte herfra..
Men jeg og roto har ændret os i løbet af tiden.. klanen har hele tiden kørt som en hygge klan, hvilket jo var formålet, men eftersom vi begyndte at spille kampe og jeg personligt fik andre interesser, mistede jeg lysten til at spille public..
Vi fik stablet et pro twl hold op, hvilket også er gået meget godt, men roto og jeg vil noget mere.. vi spiller kun for kampene nu, som i også kan se på min tracker over den sidste måned, det er yderst sjælden jeg har været inde og pubbe..
Det skal siges at der INTET personligt er i vores beslutning, og vi håber i forstår hvorfor vi har valgt det, og vi håber at vi kan komme ud uden mudderkastning eller noget, da vi ønsker at være gode venner med jer stadig, vi er trods alt født i TOP1 så, i vil sku altid være i vores hjerter, og man glemmer aldrig alle de fede tider med jer gutter, men vi har som sagt ændret os..
Specielt til pro twl holdet vil jeg sige.. Jeg håber ikke i føler jer svigtet, forstår dog godt hvis i gør.. vi stabler sådan noget her op på benene og så render vi bare vores vej, men 3000 har valgt at hæve deres medlemsgrænse til 14, hvilket giver plads til to mere, og det er her vi vil prøve at komme ind.. det er dog ikke sikkert da de kræver dygtige spillere, men mon ikke vi har en chance.. heh
Det var et fedt initiativ at tage, og jeg håber inderligt at i køre videre med det, og i får spillet nogle kampe, for i kan sku godt når i li lærer det..
Til slut vil jeg sige, at dette er skrevet med tåre i øjenene.. Top1 vil altid være vores rødder og vi glemmer jer aldrig.. I kan altid komme til mig hvis i skal ha hjælp til hvad end det er, f.eks. server og alt det der.. regner med spank fjerner mine rettigheder til server, forum og hvad der ellers er..
Håber inderligt at vi fortsat er gode buddies og vi måske er velkomne til fester og julefrokoster med jer gutter..
TAK for alt drenge...
Boogey out