Hooah Folkens!
Vil bare lige høre, om jeg er den eneste der ikke længere får en email, når der svares i en tråd man selv er aktiv i???
Ved ikke rigtigt hvad problemet er, da jeg ikke har sat dem som "Uønsket" på Hotmail eller noget andet... Og selvfølgelig er EmailNotification sat til i min Profil!
SPANK signing out.....
Manglende Email-Notification, når der postes i Forum...?
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Manglende Email-Notification, når der postes i Forum...?
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
Har du slået den til under profil? Ellers ved jeg det ikke, kører ikke med den slået till.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...
www.trophymanager.com/index.php?ref=7141
- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
www.trophymanager.com/index.php?ref=7141
- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Re: Manglende Email-Notification, når der postes i Forum...?
Hooah Hope!
Ellers tx for hjælpen...
SPANK signing out.....
Tænk, tast, tal.... Nu skal du ikke blive sur, men læs ovenstående, som er en quote fra toppen af tråden...Og selvfølgelig er EmailNotification sat til i min Profil!

Ellers tx for hjælpen...

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
- Geografisk sted: Nr Søby
-
- Lieutenant General