America's Army: Special Forces (Overmatch) V2.8.2...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 28 aug 2007, 12:29

HEHE taiga er da en genial map elsker den map hvor man virkelig skal snige sig rundt for ikke at blive hørt og at man skal holde et vågent øje med hvert eneste sted.

Sådan en map som recon kunne godt blive fjernet og brgide crossing to total latterlige map desto mere spam nader desto beder og for dens sag skyld flere blind shot desto bedre nej flere af map som taiga ville gøre godt dog sådan en map som fls assault kunne de også fjerne.

Sf våben avler camper nej men tror vis de kender banen godt ved de nok hvor de skal ligge henne for at irritere deres modstander så meget som muligt. i real life stormer man jo heller ikke frem men man bevæger sig taktisk og stille og rolig.

dermed kommer man igen ind på at aao spillet er et militært simulatins spil udviklet af hæren men efter hånden som mange fragrate hore er begyndt at kritisere camper eller de folk der bevæger sig langsomt da vedkommende mener at det ødelægger spillet men tvært imod det med at folk stormer frem ødelægger spillet. :)
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 28 aug 2007, 13:04

omfg det er et spil og har overhovedet ikke noget og gøre med virkeligheden, hvis du vil spille realistiske spil så må du nok overveje at skifte...

jeg tror sku ikke du kan finde et map der kunne blive bedere med sf det er nu snare omvendt..

sf er for dem der ikke kan ramme uden de har et scope....
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 28 aug 2007, 14:02

Hoah ...

Roto/Snooze Skrev ...
sf er for dem der ikke kan ramme uden de har et scope....
Er godt nok ikke enig med dig der ...! SF mode er så meget mere end bare scope, der er stor forskel på hvor godt en IF'er med scope rammer. Kontra en scoped C18/M203 hvor igen M203'eren udgør en sjov tilføjelse / fornyelse :) det er i det hele taget bare andre og flere våben! Der er også uniformerne ... De er da alt andet lige fede at se på ... i øvrigt er der jo også scope på finskytteriflerne i spillet, er de også for folk der ikke kan ramme uden scope? Nej de appellerer bare til andre spillere end dig hvilket igen resulterer i flere aktive AAO spillere, hvilket igen betyder flere at spille imod ..! og det er da vel ikke noget der forringer spillet er det?

Flow out ...
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
[SPARTA]R.O.E
Major General
Major General

Indlægaf [SPARTA]R.O.E » 28 aug 2007, 14:29

Marksman du har helt ret.
Hvis man spiller som en clan med en plan :D på en publik server, irriterre det mange på SF banerne at der bliver dækket der hvor folk mest sansynligt er.
Tror det her bedst udtrykker det

http://www.ctrlaltdel-online.com/comic.php?d=20060826
Billede
I've fought countless times, yet I've never met an adversary
who could offer me what we Spartans call "A Beautiful Death."
I can only hope, with all the world's warriors gathered against us,
there might be one down there who's up to the task.
--------------------
——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`·_
———-/'/--/—-/—--/'¯\
——--('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-·´
————\———--(
————-\———--\
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 28 aug 2007, 14:29

if og sf kan ikke sammenlignes...

scope på sniper hmmmm har du nogensinde set en sniper uden scope....

jah synes sf ædelægger spillet på de fleste baner..lige med undtagelse af pcr

så hellere færres spillere end sf!!!!!!
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf -116th-himsen' » 28 aug 2007, 17:07

campere = folk som ikke kan skyde nogen i nærkamp!!
og som må ty til pussy metoden!!

fair nok man ligger tilbage og dækker et par min.. men at ligge og glo i fx. sniperhuset runde efter runde er sgu da ikke en skid med taktik at gøre!!!

og at dem som stormer øgelægger spillet kan jeg sgu ærlig talt ikke se!!!

Men lad os da alle ligge tilbage og glo!! sikke da et fedt spil vi for så!!! :?

hvis du vil snige dig rundt konstant: hvorfor så ikke købe splinter cell?? :?
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 28 aug 2007, 17:38

eller hitman
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 28 aug 2007, 18:28

Tja for det første er aao spillet gratis for det andet er det sjovere at kunne irritere den modstander man har skudt.
Korrekt at ligger man og camper hele runden inde i huset ødelægger det spillet. Kender man mappen som urban assualt og du nu nævner sniper huset så er det da det mest geniale sted at være de første minutter da du tager rusherne.

At man camper fordi man er dårlig eller bare har et taktisk map erkendelse er jo to ting.

Hvad angår sf våben så er den bedre at bruge på lang afstand og i nærkampe bruger man ikke engang scope i hvertfald jeg gør ikke. og jeg må sige om jeg spiller med if våbnet med scope på eller med sf våben hmm det er kun den forskel ved if våben du kan ikke holde den på et sted med mindre du skyder byger. så er den sku udmærket at skyde med.

hmm sf våben er jo princip bare en betegnelse til at man er kommet et niveau hjøere op det vil sige at man rykker fra at være infanteri til at man er special force gruppe og de har bedre udstyr også videre.

om du ligger med din m16 og sigter eller med optisk eller rødpunkt sigte er sku da lige meget. har du en prik at skyde efter har du en lille stav at skyde efter om du har et kryds at skyde skulle man jo være lige gode for at ramme eller :)

Er jo nok for gammel til at storme rundt er mere for de stille og rolige taktiske bevægelser og lytte mig frem men sådan er det jo forskelligt hovedsagen er at det er et gratis spil og det giver mange måder man kan spille det på. så på det punkt vil man jo nok ikke blive enig om det.

Campers bliver hadet af ruscher og camper hader dem der bare lige pludselig er der sådan er livet jo nu engang
Billede
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 28 aug 2007, 18:58

hmm sf våben er jo princip bare en betegnelse til at man er kommet et niveau hjøere op det vil sige at man rykker fra at være infanteri til at man er special force gruppe og de har bedre udstyr også videre.
jah og!

sniper huset så er det da det mest geniale sted at være de første minutter da du tager rusherne.
!nej!

om du ligger med din m16 og sigter eller med optisk eller rødpunkt sigte er sku da lige meget. har du en prik at skyde efter har du en lille stav at skyde efter om du har et kryds at skyde skulle man jo være lige gode for at ramme eller
får du et våben med scope vil du campe mere====

Campers bliver hadet af ruscher og camper hader dem der bare lige pludselig er der sådan er livet jo nu engang

hvis alle campede havde vi verdens kedeligste spil....hvis alle rushede havde vi et nyt cs

men igen det er ikek alle derr opfatter camping ens. ligesom t-dk der ikke fatter hvad ghosting er!!!
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf -116th-himsen' » 28 aug 2007, 20:24

at det er gratis er vel total irellevant!!
Du spiller ikke anderledes om det er gratis eller ikke gratis!! :?

At det skal være en god taktik at gemme sig i sniper?? NEJ..
Det er en taber taktik!! for dem som ikke tør spille!!

er du for gammel??!! kom nu lige lidt igang!! du er ikke en skid gammel!
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 29 aug 2007, 04:27

nåja men er også en noob til aao derfor venter jeg nogle minutter rundt omkring sjovt nok er det fragsyge og high honor der hyler mest op. men det er fordi jeg ikke tør nærkampe :D :D :D

i er simpelthen forgode til mig og jeg mener stadig ikke scope eller rødpunkt eller kun kærv giver en anderledes holdning til at campe på.
Billede
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf -116th-himsen' » 29 aug 2007, 07:02

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 29 aug 2007, 11:15

Hoah ...

Tro også bare jeg vil konstatere at der er mange måder at spille spillet på! Nogen bliver irreteret over den ene måde, nogen over den anden .... men ingen af måderne er mere rigtig end nogle af de andre!!

Flow out ...
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 aug 2007, 13:10

Hooah Flow!
Hoah ...

Tro også bare jeg vil konstatere at der er mange måder at spille spillet på! Nogen bliver irreteret over den ene måde, nogen over den anden .... men ingen af måderne er mere rigtig end nogle af de andre!!

Flow out ...
X2 Kunne ikke have skrevet det bedre selv...!!!!!!!!

I mine øjne er det en smule "taber"-agtigt, at tude over alt muligt i spillet. Det være sig Serverregler/andre spillere måde at spille på eller hvad folk nu er utilfredse med!!! Det samme gælder til en vids udstrækning, også for lag, kan i gøre noget ved det SÅ GØR DET ellers hold jeres kæft vedr. lag... Selvfølgelig er det da pisse irriterende, men DEAL med det og tilpas jeres spil, hvis i lagger...

Den GYLDNE regel :
Den kloge/gode spiller tilpasser sig situationen og udnytter den sq eller finder en anden server!!! Det er i virkeligheder IKKE så svært Kids!!!

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf -116th-himsen' » 29 aug 2007, 18:20

hvordan vil du tilpasse dit spil hvis du har lagg?? :D

Tilbage til "Chat/Off Topic"