Hej Mati!
Jeg er ked at det min ven... Men det bliver ikke denne gang, vi kan tilbyde dig medlemsskab af TOP1%.

Flere medlemmer har desværre tilkendegivet, at de ikke mener, vi bør optage spillere under 15år. jeg kan på sin vis godt forstå dem, så jeg beklager Mati!!!
Du er
MEGET moden af din alder(jeg er specielt imponeret af dit flotte engelsk, taget din alder i betragtning)
Du er 12år, så der er et godt stykke op til de 15år, som vi i MEGET specielle tilfælde, kan dispencere i forhold til.
Vi har taget i betragtning, at du er i familie med Lasse(Boogeyman) og det har skam også trukket op i regnestykket, ligeledes at vi kender dig rimeligt godt og dit AAOspil ser fornuftigt ud. Men desværre min Ven, så er alle disse ting lagt sammen og trukket fra hinanden, ikke helt nok. Så regnestykket faldt desværre ikke ud til din fordel...
Vi ser gerne at du søger igen, når den tid sig nærmer, hvor du bliver 15-16år!
Vi vil i fremtiden meget gerne spille med dig og du er ALTID mere end velkommen her i Forum, på vores server, samt TS'en!!!
Håber ikke du er ALT for skuffet over afgørelsen...

Håber ligeledes, at du muligvis kunne finde ud af det med T-DK, så du ikke behøver at quitte dem... De er generelt nogle flinke fyre!
SPANK signing out.....