Ta' en kiks og tør øjenene...jaaa ved ik hvad der sker oven i hovedet på jer.. i vil simpelthen lave akkurat det samme som vi lavede sidste år..![]()
![]()
men som sagt jeg kan være li glad, tror ikke jeg har råd til at komme til andet end haze, så det er okay![]()
Ta' toget eller en bus. Alternativ, få dig dig et job.jo jo kan da sagtens se hvad du mener, og ja til haze render folk sikkert rundt omkring, for nogle vil høre det ene musik, og andre det andet..
Men vi paintballede bare sidste år også, (og ja stor hånd til phantom, for det var sku mega sjovt)...
Tænkte bare emre på mig selv da jeg foreslog haze![]()
![]()
At have bil i en alder af 18 år når du går i skole (uden SU før til juni), det er sku en dyr fornøjelse, og haze er bare noget man ikke kan tage fra, desværre..
Så derfor tror jeg ikke (men ved ik endnu) om min økonomi kan strække til at komme derned, det koster jo 500 bare i benzin at kommee derned..
Men i kan sagtens lave det arrangement igen, for jo det er fedt., og så må jeg se om jeg kan skrabe penge sammen til det, men tvivler...
Tror jeg ikke er interessant for os, desværre CoyO.lign :
det ser da ud til at blive en kanon wekend...
Måske nogen ville være intereseret i en sådan weekend på tværs af clanerene........????
tror nok jeg kunne lokke med de første 10 stk fra ASE......
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster