Hooah Folkens!
----------------- [SPARTA] Sommerfest 2024 d. 5-7/7 --------------------
Sted : KokAmok’s adresse : Hårupgade 5.b, 8740 Brædstrup
OPBS! Drikkevare består af dåseøl, samt hvad der er retur i Mystic box of FUN HOOAH!!!
Fredag :
Vi mødes hos KokAmok, d. 5/7 kl. ca. 14stykker og gør klar til sommerfesten med hvad der tilhører.
Lørdag :
Når folk vågner og afhængig af vejret o.s.v. går vi løs på, bål, nedlægger føde som kan tilberedes på bålet, til vi siger tak for en hyggelig aften og går i seng......
Søndag :
Morgenmad engang søndag, når folk vågner og er i stand til at indtage fast føde... Herefter står den på OPRYDNING og breakup i løbet af dagen... Herefter siges der TAK for i år og på Gensyn næste år!!!
Pris/Afregning :
Det skitserede program kan gøres for ca. 500,- pr. person..
Dette dækker leje af matrikkel, mad og drikke
Beløbet overføres via MobilePay STRAKS ved fremmøde til SPANK, eller afregnes kontant STRAKS til SPANK!
M.h.t. transport fredag/lørdag/søndag regner jeg med, at vi har et par biler til rådighed.
Evt. spørgsmål rettes til SPANK på mobil 40423337
Laste Updated : 16/6 2024
OBS! Ovenstående program, samt pris kan ændres løbende... Så hold jer Up2Date her i Tråden!!!
SPANK signing out.....
[SPARTA]'s Sommerfest d.5/7-7/7 2024... -Eventplan-
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
[SPARTA]'s Sommerfest d.5/7-7/7 2024... -Eventplan-
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Re: [SPARTA]'s Sommerfest d.5/7-7/7 2024... -Eventplan-
OBS! Tråd opdateret...
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Waaaauw noget siger mig Zerocool ramte plet med den der tampon, for det du har fyret af nu er lig med PMS på den ondeste Karen Karensen fra Karenstrup 
Det er helt tragikomisk at læse

Ideen var at folk selv sørgede for kød lørdag, og drikkelse blev til dåser i stedet for fadøl, resten skulle stadig være fælles SAME AS EVERY FUCKING YEAR PMS kælling
Så morgenmad er fælles, kartofler og sovs er fælles, drikkevare er fælles, (LÆS DÅSEØL, IKKE FADØL) alt er efter vanen tro, FÆLLES, på nær kød.
Så isæt du nu ny tampon, køb en pakke tudekiks og smil til verdenen

Det er helt tragikomisk at læse

Ideen var at folk selv sørgede for kød lørdag, og drikkelse blev til dåser i stedet for fadøl, resten skulle stadig være fælles SAME AS EVERY FUCKING YEAR PMS kælling

Så morgenmad er fælles, kartofler og sovs er fælles, drikkevare er fælles, (LÆS DÅSEØL, IKKE FADØL) alt er efter vanen tro, FÆLLES, på nær kød.
Så isæt du nu ny tampon, køb en pakke tudekiks og smil til verdenen

- [SPARTA]Hunter
- General
- Geografisk sted: Horsens
Sikker da børnehave det her blevet, bare fordi man ikke kan få dyrt fadøl til et ENKELT EVENT.
DET ER DIREKTE PINLIGT AT LÆSE SÅDAN NOGET LORT FRA VOKSNE MENNESKER.
Jeg gider sku ikke engang vise mit ansigt for sådan noget Lort.
Og hvis den tone forsætter til Kanotur. Så kan i sejle jeres egen sø.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Hunter!
Den her diskussion, ER OVERHOVEDET IKKE OM FADØL ELLER NOGET DER LIGNER… Men jeg gider simpelthed ikke til igen IGEN IGEEEEEEN at rede trådene ud.
Jeg vil bare opfordre dig til at læse mit svar til Kim/ZeroCool/OneHot og så se om du ikke kan gennemskue diskussionens rigtige indhold og substans!
For at være BRUTALT ÆRLIG, så blev diskussioner som disse et eller andet sted, Above Your Paygrade, da du for All intents and purposes quittede [SPARTA]…!
Men nu har du jo fortsat Tag på, så bare gå til stålet og have your fill…
SPANK signing out…..
Det var også lidt OneHot’s problem, at hoppe ind midt i en diskussion, hvor man kun har halvdelen af fakta…Sikker da børnehave det her blevet, bare fordi man ikke kan få dyrt fadøl til et ENKELT EVENT.
Den her diskussion, ER OVERHOVEDET IKKE OM FADØL ELLER NOGET DER LIGNER… Men jeg gider simpelthed ikke til igen IGEN IGEEEEEEN at rede trådene ud.
Jeg vil bare opfordre dig til at læse mit svar til Kim/ZeroCool/OneHot og så se om du ikke kan gennemskue diskussionens rigtige indhold og substans!
For at være BRUTALT ÆRLIG, så blev diskussioner som disse et eller andet sted, Above Your Paygrade, da du for All intents and purposes quittede [SPARTA]…!
Men nu har du jo fortsat Tag på, så bare gå til stålet og have your fill…
SPANK signing out…..