GOOD JOB KID!!!Så er der bestilt BF4 server.
PT uden kode på, så søg op SPARTA PinseLan, så skulle den gerne komme frem.
Sat til HC og TDM i base maps !
SPANK signing out.....
GOOD JOB KID!!!Så er der bestilt BF4 server.
Jeg er meget meget kræsen spank ! /ragequitHooah Tennek!
Det er sq bare iorden Tennek! Så bare få bestilt en. Det er så vidt jeg husker ikke ret mange basseøre, det drejer sig om, right?Jeg kan godt stå for at få lejet en 12 slots bf4 server osvKan Tennek skaffe en BF4server, ligesom sidste år, så ville det sq bare være TOPDOLLAR!!!
De der utaknemmelige skarn der bestiller cs-lårt må selv stå for deres server pladder![]()
Satser på at MIB, eller en anden CS:GO-abekat kan sætte en server op ret nemt, ik'...?
Så må ALLE mand sq lige bide tænderne sammen og spille BEGGE spil i konkurrencerne, selv om det muuuuligvis ikke lige er livretten!!!
SPANK signing out.....
i dit tilfælde er jeg ikke sikker på om du er kræsen eller det bare er POOR FUCKING SKILLS!Jeg er meget meget kræsen spank ! /ragequitHooah Tennek!
Det er sq bare iorden Tennek! Så bare få bestilt en. Det er så vidt jeg husker ikke ret mange basseøre, det drejer sig om, right?
Jeg kan godt stå for at få lejet en 12 slots bf4 server osv
De der utaknemmelige skarn der bestiller cs-lårt må selv stå for deres server pladder![]()
Satser på at MIB, eller en anden CS:GO-abekat kan sætte en server op ret nemt, ik'...?
Så må ALLE mand sq lige bide tænderne sammen og spille BEGGE spil i konkurrencerne, selv om det muuuuligvis ikke lige er livretten!!!
SPANK signing out.....![]()
Er serveren oppe?Så er der bestilt BF4 server.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster