Lige til at starte med, så rider hele LAN 2020, jo 100% på hvad Myndighederne og vi selv er klar til vedr. Corona o.s.v….
Så LAN 2020 er ikke 100% sikker endnu!!!
Jeg banker sq lige en hurtig poll op. Så kan vi ligesom se hvilken retning vi skal gå... Poll'en er kun en indikation på hvad folk helst vil og som sådan ikke bindende!!!
Prøver lige at ridse et par hovedpunkter op vedr. de tre steder, der pt er i spil...
Option 1 : Karise Skole...
Pro's : Lokalerne er gode. Internetforbindelsen er rigtig god. Bad/toilet er super. Soveforhold er super. Gode udearealer. Smørrebrødet er VILDT!
Con's : Prisen er her nok det væsentligste issue for folk, da den er på 3000kr. i lokaleleje. Der er ikke rigtigt noget køkken. Placeringen er på Sjælland. Lokalerne kan være udlejet, så jo hurtigere jeg kan få folk mening, jo større er chancen!!!
Option 2 : Svennes Førebunker...
Pro's : Godt sted vi kender. Ingen lokaleleje(andet end at Svenne skal "smøres" lidt). Internet er "vist" OK. Placering midt i landet. Svennes PizzaMufaffa laver gode MafiaPlatter!
Con's : Størrelsen kan tænkes at blive et issue. Bad/toilet.
Option 3 : Funz Tømreværksted...
Pro's : Ingen lokaleleje(andet end at Funz skal "smøres" lidt).
Con's : Størrelsen kan tænkes at blive et issue. Bad/toilet. Placering i NordTyrkiet, NUFF SAID!!! Funz har nævnt at internetforbindelsen kan blive et MAJOR issue...

NB! Der er lige en tilføjelse til Option 1. Det går ud på, at det muuuuuuuligvis er muligt for mig, at skaffe det gratis, igennem min ene skydeforening, som jeg sidder i Bestyrelsen for. Der er vist noget med, at hvis jeg kan være 110% kreativ og spørger min Formand, om jeg kan køre projektet i klubbens navn. Så har jeg fået opfattelsen af, at Kommunen SKAL stille lokalerne til rådighed GRATIS, da det så bliver en Foreningeprojekt... Men som sagt er det ABSOLUT kun på det konseptuelle plan indtil videre og IKKE noget jeg kan love...
HUSK AT MELDE IND HVAD I STEMMER!!!!!
OBS! Stemmerne kan ændres, hvis man ønsker det...
SPANK signing out.....