Gi' mig et praj og en evt dato hvor vi kunne spille. Det kunne være super hyggeligt, og så kan boogie og wille osse være med på deres laptops he he

Sådan Boogey, hvis og når vi gør det skal jeg nok sende ip til serveren.Jeg tror faktisk godt min laptop vil kunne klare det![]()
Hey boogey, du kan ikke oprette en profil til AAO 2.8.5 online mere, det er dødt. I aa25assist som er AAO 2.5 kan man fortsætte med sin honor, hvis man har en battletracker konto.Så fik jeg hentet mappet og kom ind på server uden problemer. Fik fandme hug af de bots, de rammer alt.![]()
er klar på gamer aften.
Ved du hvordan man får oprettet en profil til online, hvis der overhovedet er nogle der gamer mere?
Helt sikkertOkay så er det derfor. Men kom ind på din server uden probs, udover at de bots er vanvittige til at rammevi skal have arrangeret en gamer aften
![]()
Sværhedsgraden er ikke noget jeg kan stille på, jeg kan gennemføre missionen alene.Skal jeg gøre. Men hvad har den tours.ini af betydning? Og kan du nedsætte sværhedsgraden en tand på de bots![]()
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst