Forum
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Forum
Har opdateret forum til nyeste version. Da ingen tilsyneladende magter det. Der er visse personer der har deres banner liggende hos photobucket, og de kan derfor ikke vises på forum, da photobucket har lavet om på deres måde at håndtere billeder på. (De vil ha' penge for det).
Signing Out!!

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Re: Forum
Hej Mibber!
Tak Tak for Updaten! Det er super fedt, at du vil hjælpe lidt til!!! Tusind tak!
Undertegnede har bokset lidt med Photospanden, uden det store resultat... Grrrr!!!
SPANK signing out.....
Tak Tak for Updaten! Det er super fedt, at du vil hjælpe lidt til!!! Tusind tak!
Undertegnede har bokset lidt med Photospanden, uden det store resultat... Grrrr!!!

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
Giv mig link til dit billed, så smider vi det på spartas server, med direkte link.
Signing Out!!

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooa MIBBER!
SPANK Signing out.....
LOVE U BUDDY...!!! Tx...Forum opdateret til nyeste version 3.2.1
SPANK Signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Foum fucker max, alle de små pop op vinduer der er rundt omkring forummet popper op, og lukker du dem, men klikker et eller andet sted uden at trykke på noget, så popper de frem igen 

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
Hej Tennek, jeg har opdateret forummet i går og blev ikke helt færdig, men regnede med at det nok gik til jeg fik det sidste på plads. Det er så fixet nu.Foum fucker max, alle de små pop op vinduer der er rundt omkring forummet popper op, og lukker du dem, men klikker et eller andet sted uden at trykke på noget, så popper de frem igen![]()
Beklager de gener der måtte have været med hensyn til det.
Forum er nu den nyeste version 3.2.2

Signing Out!!

-
- General of the Army
Jae så godt forum var nede, så tænkte du var igangHej Tennek, jeg har opdateret forummet i går og blev ikke helt færdig, men regnede med at det nok gik til jeg fik det sidste på plads. Det er så fixet nu.Foum fucker max, alle de små pop op vinduer der er rundt omkring forummet popper op, og lukker du dem, men klikker et eller andet sted uden at trykke på noget, så popper de frem igen![]()
Forum er nu den nyeste version 3.2.2![]()

Det gør ikke noget, skrev det også kun for at gøre opmærksom på det, hvis du ikke havde set det

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
He he jo jeg havde skam godt set detJae så godt forum var nede, så tænkte du var igangHej Tennek, jeg har opdateret forummet i går og blev ikke helt færdig, men regnede med at det nok gik til jeg fik det sidste på plads. Det er så fixet nu.Foum fucker max, alle de små pop op vinduer der er rundt omkring forummet popper op, og lukker du dem, men klikker et eller andet sted uden at trykke på noget, så popper de frem igen![]()
Forum er nu den nyeste version 3.2.2![]()
Det gør ikke noget, skrev det også kun for at gøre opmærksom på det, hvis du ikke havde set det![]()

Signing Out!!

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah MIBBER!
Tak for hjælpen Buddy! Hvad skulle vi gøre uden dig...
SPANK signing out.....
Tak for hjælpen Buddy! Hvad skulle vi gøre uden dig...
SPANK signing out.....

-
- General of the Army
Er det den nye update der gør man konstant skal logge ind?
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
Nej, du glemmer at sætte flueben i husk migEr det den nye update der gør man konstant skal logge ind?

Signing Out!!

-
- General of the Army
Nope, gør det hver gang jeg logger påNej, du glemmer at sætte flueben i husk migEr det den nye update der gør man konstant skal logge ind?![]()

Det er dog exceptionelt at man skal logge på HVER ENESTE gang på mobilen, det fatter jeg dog ikke noget af, også selvom jeg sætter flueben i "husk mig" :s
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
-
- General of the Army
Det er desværre bare begyndt efter du opdatede.