[SPARTA]Julefrokost ..... -Tilmeldingsliste- D.13-15/1/17
-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
[SPARTA]Julefrokost ..... -Tilmeldingsliste- D.13-15/1/17
Hooah Kids!
------------------------ [SPARTA] -----------------------------
Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...
----------------------------------------------------------------
Dato : D. 13-15/1/17
Sted : The T-rex slayer Bunker!
Her melder folk til og fra til vores Julefrokost !!!
IKKE BETALT
Betalt
Deltagere i [SPARTA]'s Julefrokost
[SPARTA]Tennek
[SPARTA]SPANK
{SPARTA]Allan
[SPARTA]Svendsen
[SPARTA]Boogeyman (lørdag-søndag)
[SPARTA]Banjo
[SPARTA]Solo
Kim fredag
[SPARTA]Acciless
F*ckups måsker i [SPARTA]'s Julefrokost
Sune
Marksman
NOGO'S
[SPARTA]Thomsen
[SPARTA]Funz
[SPARTA]Peace
------------------------ [SPARTA] -----------------------------
Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...
----------------------------------------------------------------
Dato : D. 13-15/1/17
Sted : The T-rex slayer Bunker!
Her melder folk til og fra til vores Julefrokost !!!
IKKE BETALT
Betalt
Deltagere i [SPARTA]'s Julefrokost
[SPARTA]Tennek
[SPARTA]SPANK
{SPARTA]Allan
[SPARTA]Svendsen
[SPARTA]Boogeyman (lørdag-søndag)
[SPARTA]Banjo
[SPARTA]Solo
Kim fredag
[SPARTA]Acciless
F*ckups måsker i [SPARTA]'s Julefrokost
Sune
Marksman
NOGO'S
[SPARTA]Thomsen
[SPARTA]Funz
[SPARTA]Peace
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Re: [SPARTA]Julefrokost ..... -Tilmeldingsliste- D.??-??-????
Hooah Kids!
Order2Go as ALWAYS...!!!!!!!!
SPANK signing out.....
Order2Go as ALWAYS...!!!!!!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Sergeant
-
- Colonel
Re: [SPARTA]Julefrokost ..... -Tilmeldingsliste- D.13-15/1/17
jeg kommer også
-
- Major General
- Geografisk sted: Nr Søby
Som tingene ser ud ,i de forskellige Fora´s, ser det vel nok pænest ud hvis jeg kommer på tilmeldingslisten
:
GO

GO
Hop Og Dans!!
TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
-
- General of the Army
Det kunne også sagtens ske at jeg dukker op fra lørdag til søndag

Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Kids!
KOM NU UD AF BUSKED OG FÅ MELDT TIL DRENGE OG PIGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPANK signing out.....
KOM NU UD AF BUSKED OG FÅ MELDT TIL DRENGE OG PIGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Kids!
Jeg har snakket med Solo'neseren og han melder Order2Go på Surströmming(Amager hører vel ret beset også mere til Sverige, end Danmark) og julefrokost...!!!!!!!
SPANK signing out.....
Jeg har snakket med Solo'neseren og han melder Order2Go på Surströmming(Amager hører vel ret beset også mere til Sverige, end Danmark) og julefrokost...!!!!!!!
SPANK signing out.....

- [SPARTA]Thomsen
- 1st Lieutenant
- Geografisk sted: STORE Andst...
NO GO herfra desværre.
DON'T JUDGE ME. I WAS BORN TO BE AWESOME NOT PERFECT'.
-
- Brigadier General
nogo.
For meget arbejde der skal afsluttes i Januar..
For meget arbejde der skal afsluttes i Januar..
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Kids!
UPDATE :
Vanen tro, har SPANK'eren snakket med Sune, Smitty og Kim(alle fra Sommerfesterne) og spurgt om de ville kigge forbi, eller deltage i hele arrangementet.
Kim melder Order2Go, dog kun fredag so far. Sune har travlt, men kigger muligvis forbi ligesom sidst, bare et par timer. Smitty hat jeg ikke hørt fra endnu...
Phantom er vist også optaget forlyder det.
Snakkede lige kort med Peace og han melder Order2Go til fuldt program . Hans buddy Daniel kommer muligvis, Men det er som sagt ikke sikkert...
SPANK signing out.....
UPDATE :
Vanen tro, har SPANK'eren snakket med Sune, Smitty og Kim(alle fra Sommerfesterne) og spurgt om de ville kigge forbi, eller deltage i hele arrangementet.
Kim melder Order2Go, dog kun fredag so far. Sune har travlt, men kigger muligvis forbi ligesom sidst, bare et par timer. Smitty hat jeg ikke hørt fra endnu...
Phantom er vist også optaget forlyder det.
Snakkede lige kort med Peace og han melder Order2Go til fuldt program . Hans buddy Daniel kommer muligvis, Men det er som sagt ikke sikkert...
SPANK signing out.....

-
- General of the Army
Orla/ gode gamle Marksman, kommer måske også med. Han kan ikke give bindende tilmelding, da han kan risikere at blive kaldt på arbejde.
-
- Sergaent First Class
jeg er så meget PÅ
manger tak eheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheyuqwgrfewryuwgrfygrfyuwgrfywgrfywgrfyuhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

-
- General of the Army
Jeg tager marksman med lørdag. Regner med at der er bestilt mad til ham også?