BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Re: BF4 LAN 2016 d. 13-16/5 Fyn - Tilmelding og Framelding -
Hooah Tennek!
Er der nogen(læs Bossen) der snart prikker : Perle, Dixi, Dvil, Allan og SnowMan og får dem til at melde til, eller i det mindste får et NoGo ud af dem, hvis de bare skider det hele et stykke...?
Som allerede skrevet, så holder jeg =3000= inde i loopet! Holm har lovet at finde ud af noget ASAP og evt. tage et par af de andre tosser med. Han satser på selv at dukke op d. 13-14, men skal lige have lagt det i glas og ramme, før han melder 100% Order2Go! Har også skrevet til ham, at han skal bestille mulje, hvis han/de skal have smørrebrød...
SPANK signing out.....
Er der nogen(læs Bossen) der snart prikker : Perle, Dixi, Dvil, Allan og SnowMan og får dem til at melde til, eller i det mindste får et NoGo ud af dem, hvis de bare skider det hele et stykke...?
Som allerede skrevet, så holder jeg =3000= inde i loopet! Holm har lovet at finde ud af noget ASAP og evt. tage et par af de andre tosser med. Han satser på selv at dukke op d. 13-14, men skal lige have lagt det i glas og ramme, før han melder 100% Order2Go! Har også skrevet til ham, at han skal bestille mulje, hvis han/de skal have smørrebrød...
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
- Geografisk sted: Nr Søby
@TENNEK....
Er der gået junta dollars ind fra mig?
Ellers vil jeg godt lige vide besked,mere hvis de er havnet et andet sted.......
Er der gået junta dollars ind fra mig?
Ellers vil jeg godt lige vide besked,mere hvis de er havnet et andet sted.......
Hop Og Dans!!
TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Tennek!
=3000= melder Order2Go på : Holm og ReFlux(Kevin)
De lander i løbet af fredagen, men må så desværre rykke pløkkerne igen allerede lørdag ca. middag, da Holm er noget under tøflen og skal hjem til noget fødselsdagHelvede...
Undertegnede har sagt til Holm, at vi naturligvis finder et rimeligt "reduceret" LANgebyr til de herre =3000=...
SPANK signing out.....
=3000= melder Order2Go på : Holm og ReFlux(Kevin)
De lander i løbet af fredagen, men må så desværre rykke pløkkerne igen allerede lørdag ca. middag, da Holm er noget under tøflen og skal hjem til noget fødselsdagHelvede...
Undertegnede har sagt til Holm, at vi naturligvis finder et rimeligt "reduceret" LANgebyr til de herre =3000=...

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

Bubber er som militæret siger: Order 2 Go......
Bubber lever nu et helt nyt liv, sammen med en lille med dejlig gruppe mennesker : [SPARTA]

Jeg kommer.... Og går
og kommer igen.. Og går måske. As I please!
Jeg tager maskotten med
traditionen tro medbringer jeg naturligvis også natmad til alle jer stakkels sultne bæster! 

Jeg tager maskotten med

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah"Mor"!
SPANK signing out.....
AWESOOOOOMEEEEE!!!!!!!!! Vi glæder os allerede...!!! Fint med ham den lille hvide uldtot, han er Go'Fin at tøre fingre i, når man har fedtet sig ind...Jeg kommer.... Og gårog kommer igen.. Og går måske. As I please!
Jeg tager maskotten medtraditionen tro medbringer jeg naturligvis også natmad til alle jer stakkels sultne bæster!

SPANK signing out.....

First of all! HUN er en tæve!! Det burde du da om nogen vide Spank!Hooah"Mor"!
AWESOOOOOMEEEEE!!!!!!!!! [/size][/b]Vi glæder os allerede...!!! Fint med ham den lille hvide uldtot, han er Go'Fin at tøre fingre i, når man har fedtet sig ind...![]()
![]()
![]()
SPANK signing out.....

Second; Du har ikke travlt med at komme hjem efter LAN vel? Du gør nemlig lige stop i Kolding og giver hunden et bad inden hjemturen, hvis du vælger at benytte lejligheden til at tørre fingre i hende

First of all! HUN er en tæve!! Det burde du da om nogen vide Spank!
Second; Du har ikke travlt med at komme hjem efter LAN vel? Du gør nemlig lige stop i Kolding og giver hunden et bad inden hjemturen, hvis du vælger at benytte lejligheden til at tørre fingre i hende
[/quote]
^ ved nærmere eftertanke.. Hvornår har du nogensinde haft fedtede fingre?

^ ved nærmere eftertanke.. Hvornår har du nogensinde haft fedtede fingre?

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
^ ved nærmere eftertanke.. Hvornår har du nogensinde haft fedtede fingre?First of all! HUN er en tæve!! Det burde du da om nogen vide Spank!![]()
Second; Du har ikke travlt med at komme hjem efter LAN vel? Du gør nemlig lige stop i Kolding og giver hunden et bad inden hjemturen, hvis du vælger at benytte lejligheden til at tørre fingre i hende![]()
![]()

Med de funktionærer finger han har så aldrig

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Kids!
SPANK'eren lider af den ekstremt sjældne sygdom "ElFingerusFedtusMaximusDiscomfus" og det er ikke sjovt, da det lejlighedsvis kan give udfordringer, når der skal ædes Ribs!!!
Men jeg har lært at leve med mit stramme forhold til fedtede fingre, ligesom jeg også efterhånden har lært at leve med mit meget svære tilfælde af "MaximusErectusGigantusPikkus"...!!!
Det får også ofte jomfruer til at besvime, når SPANK'eren trækker bukserne ned, men det må jeg leve med!
SPANK signing out.....
SPANK'eren lider af den ekstremt sjældne sygdom "ElFingerusFedtusMaximusDiscomfus" og det er ikke sjovt, da det lejlighedsvis kan give udfordringer, når der skal ædes Ribs!!!
Men jeg har lært at leve med mit stramme forhold til fedtede fingre, ligesom jeg også efterhånden har lært at leve med mit meget svære tilfælde af "MaximusErectusGigantusPikkus"...!!!

SPANK signing out.....

-
- Major General
Hooah All...
Igen i år dukker Simon_5 år op...
Jeg har skudt 500,- af sted for os begge...
Igen i år dukker Simon_5 år op...
Jeg har skudt 500,- af sted for os begge...
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
Hey All
Kan meddele at dvil gerne vil deltage igen i år.
Derudover har jeg måske 2 kammerater der også gerne vil kigge forbi.
Den ene er Michael som nogle måske husker lidt. Han var med for 3 år siden. Super cool og afslappet gut der elsker øl.
Den ene er Michael som nogle måske husker lidt. Han var med for 3 år siden. Super cool og afslappet gut der elsker øl.
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
Hey All
-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Canex så husk at få betalt og få dem til at betale inden fredag den 13 maj kl 12! 
Og til alle andre, få nu hovedet ud af røven og få betalt! Det kan for fanden ikke være så svært at sende på mobilepay eller via bankoverførsel! Eller er jeres liv så tæt presset at i ikke kan overskue 5 min på at få nosset jer sammen og få det gjort?
BETALING SKAL VÆRE FALDET FREDAG DEN 13 MAJ INDEN KLOKKEN 12 MIDDAG!!!!

Og til alle andre, få nu hovedet ud af røven og få betalt! Det kan for fanden ikke være så svært at sende på mobilepay eller via bankoverførsel! Eller er jeres liv så tæt presset at i ikke kan overskue 5 min på at få nosset jer sammen og få det gjort?
BETALING SKAL VÆRE FALDET FREDAG DEN 13 MAJ INDEN KLOKKEN 12 MIDDAG!!!!
Det bliver skud også et Order 2 Go her fra