Hooah Svenne!
Behøver jeg understrege hvor hurtigt og rigtigt det blev gjort...........Helt uden piveri fra den nye BOSS..........
Så behøver vi vist ikke den diskution om hvor ,hvilke problemer skal løses ,når BOSSEN bare gør det rigtige hurtigst mulige...........VEL?
Personligt synes jeg bare det er en smule synd, at vi lader farten blive bestemt, af det svageste led i kæden og at "Bossen" så bliver nødt til at sætte tempoet derefter, istedet for at HELE [SPARTA] for en gangs skyld kunne prøve at trække kollektivt ud i overhalingsbanen!!! Hvis nu alle gjorde en indsats, så behøvede vi ikke alle gå i snegletempo hele tiden, u know. Det kunne faktisk være rart, bare engang imellem... Det er efter min mening det hele denne diskussion går ud på! Nemlig om folk SELV tager ansvar/initiativ og gør tingene, eller bare står tilbage, efter bussen er kørt, med store blanke øjne og regner med at andre gør tingene for dem!
Jeg konstatere du er enig i, at jeg har ret! Det var rart...
Der var en del sarkasme i lige det statement,(havde du ikke set det) så din konstatering kunne ikke være mere i skoven.............

Slå ordet Troll op Svenne, så vil du forstå at mit svar var sarkasme, MED SARKASME PÅ!
Men det er jo slet ikke sjovt, at Trolle dig, hvis du ikke fanger det...
Fuck it, Gamle Dreng, tror du ikke vi snart har brugt nok Off Topic-tid på dette emne og burde komme tilbage på sporet, right?
SPANK signing out.....