GunLovingBob reporting for duty ;P
- [SPARTA]GunLovingBob
- Private
- Geografisk sted: Nyborg, Fyn
- Kontakt:
GunLovingBob reporting for duty ;P
kunne være lækkert at komme med på vognen
- [SPARTA]GunLovingBob
- Private
- Kontakt:
Re: GunLovingBob reporting for duty ;P
30 år gammel, har gået på asfalt skole med ImBerGo og Tennek. og det er lidt min indgangs vinkel i det her community.
har en lille datter Filucca på 9 måneder og bor med min kæreste i Nyborg på fyn.
Også er jeg rimelig tosset med at game hehe, men er en rolig og fattet person. hygge ses vel på TS ;P
har en lille datter Filucca på 9 måneder og bor med min kæreste i Nyborg på fyn.
Også er jeg rimelig tosset med at game hehe, men er en rolig og fattet person. hygge ses vel på TS ;P
-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
HOOAH Bob.
Jeg smider en afstemning op inde på vores interne del af forum, også har du et svar indenfor 7 dage!
Jeg smider en afstemning op inde på vores interne del af forum, også har du et svar indenfor 7 dage!

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Bob!
Held og lykke med projektet! Vi kan altid bruge et par friske folk, der kan kvæle en pils og fortælle en vittighed...
Vi er allerede et par folk fra Nyb. i [SPARTA] i forvejen, så mon ikke vi kan et par løgnhistorier om hinanden, hvis vi tænker os om... OB FOREVER, FOREVER OB!!!
SPANK signing out.....
Held og lykke med projektet! Vi kan altid bruge et par friske folk, der kan kvæle en pils og fortælle en vittighed...

Vi er allerede et par folk fra Nyb. i [SPARTA] i forvejen, så mon ikke vi kan et par løgnhistorier om hinanden, hvis vi tænker os om... OB FOREVER, FOREVER OB!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
HOOAH GunLovingBob !
Velkommen i [SPARTA] ! Du har fået adgang til vores interne del af forum, og se så at få rettet navn på diverse sites
Nu du så gerne vil hedde [SPARTA] 
Velkommen i [SPARTA] ! Du har fået adgang til vores interne del af forum, og se så at få rettet navn på diverse sites

- [SPARTA]GunLovingBob
- Private
- Kontakt:
TAK for det ;P see you guys on the Battlerfield. over and out !!!!