Hooah Kids!
Så landede Battlefield 4 Community Operations : Operation Outbreak endelig...!
Listen med Tweaks er VIRKELIG lang vedr. vehicles, guns og maps, så dem gider vi ikke liste her...
Men se at få Updated jeres spil, så vi kan lære Operation Outbreak at kende!!!
SPANK signing out.....
BF4 DLC Operation Outbreak
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
BF4 DLC Operation Outbreak
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Re: BF4 DLC Operation Outbreak
Det kræver jo du kommer på og Gamer jubas!
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Han var på i går, men da jeg skrev på battlelog at han skulle komme på ts, blev han afk og no answer...Det kræver jo du kommer på og Gamer jubas!

Signing Out!!

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah MIB!
SPANK signing out.....
Du skrev 99% sikkert til min søn Alexander på 6 år. Han gamer efterhånden en del på min konto og var på hele eftermiddagen og en smule af aftenen, indtil han røg på hovedet i seng...Han var på i går, men da jeg skrev på battlelog at han skulle komme på ts, blev han afk og no answer...Det kræver jo du kommer på og Gamer jubas!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Du låner da ikke din 6 årige dreng din konto? ?? Bf 4 er pegi 17. Altså et voksen spil. Fyyyy SPANK, skam digHooah MIB!
Du skrev 99% sikkert til min søn Alexander på 6 år. Han gamer efterhånden en del på min konto og var på hele eftermiddagen og en smule af aftenen, indtil han røg på hovedet i seng...Han var på i går, men da jeg skrev på battlelog at han skulle komme på ts, blev han afk og no answer...Det kræver jo du kommer på og Gamer jubas!
SPANK signing out.....

Signing Out!!

- [SPARTA]Jaegerkjeld
- Second Lieutenant
Ulovligheder!!Du låner da ikke din 6 årige dreng din konto? ?? Bf 4 er pegi 17. Altså et voksen spil. Fyyyy SPANK, skam dig![]()