Nuværende Gamer dag er TORSDAG. skal det være en anden eller hvad siger alle dem der BARE ikke gider at dukke op til det ? ? ? ? ? ?
hvis det er så kan kennet måske smide en poll op med dage så folk kan vælge en ny dag til det ? ? ? ?
-.- !

Hvor der du så henne alle andre dage????nu når vi har gamer night torsdag og der ikke er det store fremmøde til dette event ture... Tænker jeg at det måske er den forkerte dag der er valgt at spille på ??????? eller hvad
Nuværende Gamer dag er TORSDAG. skal det være en anden eller hvad siger alle dem der BARE ikke gider at dukke op til det ? ? ? ? ? ?
hvis det er så kan kennet måske smide en poll op med dage så folk kan vælge en ny dag til det ? ? ? ?
-.- !![]()
Nu er det ikke alle der kan/må/gider game hver dag mib. Jeg laver gerne en afstemning for om dagen for drafting skal ændres så der evt. Kan komme flere til.Hvor der du så henne alle andre dage????nu når vi har gamer night torsdag og der ikke er det store fremmøde til dette event ture... Tænker jeg at det måske er den forkerte dag der er valgt at spille på ??????? eller hvad
-.- !![]()
Men sidde flere dage på noname ts kan man godt.. Hmm..Nu er det ikke alle der kan/må/gider game hver dag mib. Jeg laver gerne en afstemning for om dagen for drafting skal ændres så der evt. Kan komme flere til.Hvor der du så henne alle andre dage????nu når vi har gamer night torsdag og der ikke er det store fremmøde til dette event ture... Tænker jeg at det måske er den forkerte dag der er valgt at spille på ??????? eller hvad
-.- !![]()
Som ny bagt far er det svært at finde tid til at game hver dag men kommer gerne på hver tirsdag og torsdag for at game med jer.Men sidde flere dage på noname ts kan man godt.. Hmm..Nu er det ikke alle der kan/må/gider game hver dag mib. Jeg laver gerne en afstemning for om dagen for drafting skal ændres så der evt. Kan komme flere til.
Hvor der du så henne alle andre dage????
Tennek smider du en poll i gang en af de nærmeste dage som vare i 14 dage så folk kan nå at svare på den?Nu er det ikke alle der kan/må/gider game hver dag mib. Jeg laver gerne en afstemning for om dagen for drafting skal ændres så der evt. Kan komme flere til.Hvor der du så henne alle andre dage????nu når vi har gamer night torsdag og der ikke er det store fremmøde til dette event ture... Tænker jeg at det måske er den forkerte dag der er valgt at spille på ??????? eller hvad
-.- !![]()
Men sidde flere dage på noname ts kan man godt.. Hmm..Nu er det ikke alle der kan/må/gider game hver dag mib. Jeg laver gerne en afstemning for om dagen for drafting skal ændres så der evt. Kan komme flere til.
Får jeg gjort idag Thomsen.Tennek smider du en poll i gang en af de nærmeste dage som vare i 14 dage så folk kan nå at svare på den?Nu er det ikke alle der kan/må/gider game hver dag mib. Jeg laver gerne en afstemning for om dagen for drafting skal ændres så der evt. Kan komme flere til.
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst