Tennek, som er både til bræk og pølse???
http://2.bp.blogspot.com/_XgeYLAgHiyA/T ... piurge.jpg
Nå nå der, små slag man bliver nok hurtigt muggen, hva'...?Prøv lige at hør her fedtmule! Så er det bare slut med at jeg stemmer på noget, eller kommer med forslag eller hjælp hvis det ikke er godt nok, SPUNK!Så du er til "Pølse"-mand Knægt... I should have known Gayyy!
Capic?
Nu snyder jeg jo heller ikke med shots som du gør, amatør!Hooah Tennek!
Nå nå der, små slag man bliver nok hurtigt muggen, hva'...?Prøv lige at hør her fedtmule! Så er det bare slut med at jeg stemmer på noget, eller kommer med forslag eller hjælp hvis det ikke er godt nok, SPUNK!Så du er til "Pølse"-mand Knægt... I should have known Gayyy!
Capic?![]()
![]()
![]()
Her er PålægsDamen i gerne vil have :
Så hellere give SPANK'eren et par drinks med det HELE :
Og så er jeg ellers klar til at stå til søs i min panzer!!!
Så Tennek, der er INGEN grund til at hænge med mulen, det er bare gak, løjer og spas det hele...!!! Fnis Fnis
Og ligeså snart du har lagt mig i seng, som jeg måtte putte dig sidst, efter vi to har drukket snaps. Så må du også godt skrive mit navn med pink, her i Forum...Not gonna happen...
SPANK signing out.....
Stemt 3
Vil lige forsvare mig selv her.Hooah Kids!
Så landede vi på en GodDamn PålægsMand Option 3... WTF???
Til Banjo :
Men Banjo, får du bestilt "dyrene/2stk." og så evt. lige indkøber en spand karry sild, div. brød og smør og så må den skid vist være slået, right?
Hvornår skal den afhentes og hvorledes kan den opbevares på Jeros, indtil selve Pinsefrokosten?
Deltagere i Option 3 : Pålægsmand Pinsefrokost á pris 495,- pr. stk. :
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Svendsen
[SPARTA]Tennek
[SPARTA]-Funz
[SPARTA]Canex
[SPARTA]Banjo
[SPARTA]ImBerGo
[SPARTA]Thomsen
Så må det jo fortabe sig i det uvisse, hvad GiLo, Acciless, Dixi, Svend og VandaLL vil spise til Pinsefrokosten???
Eller skal vi bare bestille 2 stk. i forventningen om, at de herre bare er nogle forpulede PAPHATTE og naturligvis gerne vil deltage i pinsefrokosten, men bare ikke lige gad skrive det...
Så kort sagt Banjo, bare bestil 1 stk. Pålægsmand og 1 stk. Pålægsdame, så vi har en af hver, tak...!
Det værste der kan ske, er vel at vi har lidt overskudspålæg til morgenmaden, right?
SPANK signing out.....
Jeg er slet ikke rigtig med her Canex...???Vil lige forsvare mig selv her.Så landede vi på en GodDamn PålægsMand Option 3... WTF???
Skrev i min post at det skulle være nr 3 eller menu nr 4, men efter at ahve set billedet smed jeg kun 1 stemme og det var ikke på nr 3
men demokratiet har stemt så nu må vi prøve at se hvordan det så er!
Jeg kan jo ikke rigtigt forholde mig til andet, end den skriftlige tilmelding han selv er kommet med til mig, vel...?Gilo kommer IKKE til Lan, da der er jellingefestival.
Troede du havde styr på det SPUNK
Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster