BF4 LAN 2014 6-9/6 Fyn - Tilmelding og Framelding -
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
BF4 LAN 2014 6-9/6 Fyn - Tilmelding og Framelding -
Hooah Folkens!
--------------------------- LAN 2014 d.6-9/6 på Midtfyn -------------------
Her tilmelder man sig, hvis man har tid, lyst og lejlighed til at deltage i LAN 2014 på MidtFyn......
D.v.s at man poster og så opdatere jeg tråden, efterhånden som folk melder tilbage...
Rød => IKKE BETALT...!
Grøn => Betalt...!
Tilmeldte :
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]banjo
[SPARTA]Tennek
[SPARTA]Svendsen
=3000=Kaiserholm(kun fredag)
[SPARTA]Canex
Thomsen
[SPARTA]Snow_mann
[SPARTA]Tastefull(fredag + lørdag)
[SPARTA]GiLo
ImBerGo
[SPARTA]DiXiPunisher
[SPARTA]epoxy
Acciless
[SPARTA]Hunter
......................................
-------------------
Der er nu tilmeldt 16 mand
Gæster :
Frameldinger :
[SPARTA]Boogeyman
[SPARTA]Don P
[SPARTA]AzTek
.........................
NB! Max. 35 pladser... Fordeles efter Først Til Mølle-princippet. Seneste fremmøde er lørdag kl. 09. da ALLE SKAL være klar til Turneringsstart ca. kl. 10...
Det er ens EGET ansvar, at gøre mig opmærksom på, hvis man ikke er noteret på Tilmeldings- eller Gæstelisten endnu...
Sidst UpDated d. 23/6 2014...
SPANK signing out.....
--------------------------- LAN 2014 d.6-9/6 på Midtfyn -------------------
Her tilmelder man sig, hvis man har tid, lyst og lejlighed til at deltage i LAN 2014 på MidtFyn......
D.v.s at man poster og så opdatere jeg tråden, efterhånden som folk melder tilbage...
Rød => IKKE BETALT...!
Grøn => Betalt...!
Tilmeldte :
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]banjo
[SPARTA]Tennek
[SPARTA]Svendsen
=3000=Kaiserholm(kun fredag)
[SPARTA]Canex
Thomsen
[SPARTA]Snow_mann
[SPARTA]Tastefull(fredag + lørdag)
[SPARTA]GiLo
ImBerGo
[SPARTA]DiXiPunisher
[SPARTA]epoxy
Acciless
[SPARTA]Hunter
-------------------
Der er nu tilmeldt 16 mand
Gæster :
Frameldinger :
[SPARTA]Boogeyman
[SPARTA]Don P
[SPARTA]AzTek
NB! Max. 35 pladser... Fordeles efter Først Til Mølle-princippet. Seneste fremmøde er lørdag kl. 09. da ALLE SKAL være klar til Turneringsstart ca. kl. 10...
Det er ens EGET ansvar, at gøre mig opmærksom på, hvis man ikke er noteret på Tilmeldings- eller Gæstelisten endnu...
Sidst UpDated d. 23/6 2014...
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Re: BF4 LAN 2014 6-9/6 Fyn - Tilmelding og Framelding -
Hooah Kids!
Tjaaaaa.... SPANK'eren er jo naturliiiiiiigviiiiis(en rigtig cliffhanger, hvad er han mon i år?) : ORDER2GO...!!!
SPANK signing out.....
Tjaaaaa.... SPANK'eren er jo naturliiiiiiigviiiiis(en rigtig cliffhanger, hvad er han mon i år?) : ORDER2GO...!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
Mon ikke jeg også dukker op...
Order 2 go
Order 2 go
-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Gogogogogogoggogogogogog !
-
- Major General
- Geografisk sted: Nr Søby
READY..........
Fynske junta moneter sendt..........
Fynske junta moneter sendt..........
Hop Og Dans!!
TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
-
- General of the Army
Nogo. Mine forældre fejrer sølvbryllup hele pinsen.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
-
- Major
- Geografisk sted: helsingør
Så er der lige lort med lort på.
Jeg skal til et lortearrangement lørdag d. 7, som ikke kan annulleres. Ellers bliver jeg nok gjort arveløs og smidt ud af familien.
Men jeg har store planer om at kompensere ved at komme fredag og drikke med jer og spille lidt cpu, men må skride tidligt lørdag morgen desværre.
En trist Kaiserholm out
Jeg skal til et lortearrangement lørdag d. 7, som ikke kan annulleres. Ellers bliver jeg nok gjort arveløs og smidt ud af familien.
Men jeg har store planer om at kompensere ved at komme fredag og drikke med jer og spille lidt cpu, men må skride tidligt lørdag morgen desværre.
En trist Kaiserholm out
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Holm!
Men cool nok med fredag! Du er noteret...
Hanker du lige op i de andre dorske drog fra =3000=...?
OBS! Mon ikke du slipper med 50,- så for den ene dag så. Den Mobilepay'er du bare til mig ASAP!!!!
SPANK signing out.....
Perfekt, så er der jo al den tid i verden du skal bruge, til at Game med os andre...!!! Vi skal nok fungere som "surrogatfamilie" for dig, fra tid til anden...Jeg skal til et lortearrangement lørdag d. 7, som ikke kan annulleres. Ellers bliver jeg nok gjort arveløs og smidt ud af familien.

Men cool nok med fredag! Du er noteret...
Hanker du lige op i de andre dorske drog fra =3000=...?
OBS! Mon ikke du slipper med 50,- så for den ene dag så. Den Mobilepay'er du bare til mig ASAP!!!!
SPANK signing out.....

-
- Major
- Geografisk sted: helsingør
Hejsa.
Jeg skal nok hive lidt i drengene, men tvivler på den store fremmøde, da det kun er Kevin og jeg, som har spillet og ikke midt cpu
Jeg vender tilbage!!!!!!
Jeg skal nok hive lidt i drengene, men tvivler på den store fremmøde, da det kun er Kevin og jeg, som har spillet og ikke midt cpu

Jeg vender tilbage!!!!!!
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Tøzer!
Hvaaaaa' så der..... Skal vi droppe LAN 2014, eller får vi snart nogle tilmeldinger...???
SPANK signing out.....
Hvaaaaa' så der..... Skal vi droppe LAN 2014, eller får vi snart nogle tilmeldinger...???
SPANK signing out.....

-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
- [SPARTA]Hunter
- General
- Geografisk sted: Horsens
Kan ikke komme til Lan i år
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Hmm..
Long time no see, jeg melder så også fra, da jeg ikke kan få det til at passe ind med job m.m. Længe siden jeg har set jer drenge
Det kunne self have været hyggeligt at LAN'e lidt med jer he he.
Long time no see, jeg melder så også fra, da jeg ikke kan få det til at passe ind med job m.m. Længe siden jeg har set jer drenge

Signing Out!!

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Mibber!
Sucks med at du ikke kommer til LAN! Jeg husker ellers et LAN for noget tid siden, hvor du ellers stod for en hel del af underholdningen, Min Ven... Men another time så... Cya
SPANK signing out.....
Wooow MIB, My Brother, from another Mother.... Long Time, No See i den grad!Long time no see, jeg melder så også fra, da jeg ikke kan få det til at passe ind med job m.m. Længe siden jeg har set jer drengeDet kunne self have været hyggeligt at LAN'e lidt med jer he he.
Sucks med at du ikke kommer til LAN! Jeg husker ellers et LAN for noget tid siden, hvor du ellers stod for en hel del af underholdningen, Min Ven... Men another time så... Cya
SPANK signing out.....

-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
hva så spank. Skal du ikke snart til at sende en sms rundt? tastefull, epoxy, Gilo, Perle, peace, vandall, Don mm har vi slet ikke hørt fra endnu, selv om de normalt er friske på lidt..
Du behøver ikke skrive at det er 100% bindende tilmelding, men at de godt lige må give lidt feedback så vi ved hvor mange der har planer om at kigge forbi!
Er også i fuld gang med gruppe press på brormand. evt om vi kan trække nogle med fra vores gamle EQ dag som spiller BF i dag.
Du behøver ikke skrive at det er 100% bindende tilmelding, men at de godt lige må give lidt feedback så vi ved hvor mange der har planer om at kigge forbi!
Er også i fuld gang med gruppe press på brormand. evt om vi kan trække nogle med fra vores gamle EQ dag som spiller BF i dag.