Hooah Tenbek og Hunter!
Må nok ærligt tilstå at hvis der er bold og pool i odense, så sidder jeg gerne alene og leger alko-john på comaco selv fredag.
Dermed ikke sagt jeg ikke vil fællesskabet, men jeg vil hellere sove end at glo bold...
Tennek, når man nu har læst dit og min Padawans indlæg vedr. [SPARTA]'s fremtid, så kan jeg næsten med min bedste vilje ikke læse det jeg har quote fra dig, på anden måde, end at man priotere sig selv og det man selv vil LANGT over det, som flertallet gerne vil og stemmer for! Det er der jo ABSOLUT heller intet galt i, hvis det nu ikke lige var fordi at der i jeres post, NETOP over en bred kam blev opfordret til, at støtte op om fællesskabet og sammenholdet...!
Kan du ikke godt selv se, at der er noget muggent ved det, som Harry ville sige det, for nu at bruge DSB-sprog...
Selv har jeg det sq lidt sådan, at hvis flertallet stemte for at se 5.divisions nøgencurling for kvinder over 65år, så ville jeg sq tage med for oplevelsen og så bare drikke nok bajer indtil de gamle skrev begyndte at se godt ud igennem tågerne. Det var måske nok ikke ligemeget mest ophidsede jeg personligt kunne finde på, men WHO CARES hvad vi laver, bare vi kan drikke nogle øl og gøre det i fællesskab... Det var det jeg læste i dit og Hunters indlæg vedr. [SPARTA]'s fremtid og at i savnede at man støttede op om fællesskabet, right...?
Selvmodsigelserne når Gud-Hjælpe-Mig nye uanede højder, når i dæleme er begge indlægsskrivere der har den holdning, at i ikke vil de fællesting der bliver forsøgt arrangeret til Sommerfesten! Når i nu vælger at signe jeres indlæg med Prez/VicePrez Jylland og TRUE Son of [SPARTA], så klinger det jo TOTALT INSANE, at i siger og vælger som i gør, da der i min bog burde følge EKSTRA selvopofrelse og altruisme med at smykke sig med sådanne EKSTRAVAGANTE titler!
Jeg kan kun sige, at hybris når nye uanede højder!!!
Men okay, hvis vi skal lege navneleg, så kan du i fremtiden omtale mig som Dominus Imperator Ultima(læs = Divine Boss of it ALL)...!!!

What u gonna da NOW, VicePrez Jylland...?
SPANK signing out.....