Hooah Fellow LAN'ers!
---------------------- LAN 2013 d.17-20/5 på Midtfyn --------------------------
Sted : JEROS A/S - Nyborgvej 8, 5750 Ringe(Midtfyn)
Krak Link : http://www.krak.dk/firma/jeros-as:38227 ... orgvej%208
Dato : d.17-20/5 2013.
Betaling : 250kr. for LAN 2013, som UDEN UNDTAGELSE sættes ind på [SPARTA]kontoen SENEST d. 10/5!!! Ellers er man ikke velkommen uanset tilmelding, eller ej!!!
[SPARTA] kontonummer er : reg. 3326 konto. 3326542717
Faciliteter : Selve arrangementet foregår i en kantine. Mindre Køkken forefindes med mulighed for madlavning + 2 Microovne + køleskab + opvaskemaskine. Kaffemaskine og kaffe. Elkeddel til at koge vand. Bestik og service. Kopper og glas. Bad(2x6)/toiletx5 kan benyttes på stedet. Gulvplads, tja medbring luftmadras... Kaffe, cacao + div. (fra automat). Campingsvogne og andet udstyr kan frit opstilles på stor tilhørende parkeringsplads. Der er flere pizzajoints indenfor gåafstand, samt bager og en Brugs til køb af div. fornødenheder.
Selve lokalet er 100kvm. Borde + stole forefindes(husk evt røvpude). Musikanlæg er opstillet i lokalet...
Som udgangspunkt er der adgang til internet. Men sørg nu alligevel at være opdateret + virusfri INDEN i kommer...!!!
Ankomst - Vi har først adgang til lokalerne fra KL. 17:00. Så man må lige afpasse sin kørelejlighed efter det, eller forberede sig på lidt ventetid, hvis man stiller før kl. 17:00...
Afgang - Bare lige så dette heller ikke kommer som en overraskelse for nogen, så skal der jo lige ryddes op efter LAN Weekenden. Derfor vil der når vi mødes og man trækker sin seddel op af hatten, hvorpå ens holdnavn står, ligeledes være nogle med et ekstra kryds på. Disse få "heldige" vil komme på div. "pligt"-teams. Disse teams vil naturligvis ikke skulle knokle eller noget. Det er bare så vi alle er klar over, at vi i fællesskab har lånt nogle rigtigt fine faciliteter og at de SKAL tilbageleveres i MINDST, lige så fin stand som da vi modtog dem!!!
Tidspunktet for folks afgang bestemmes 100% af vores allesammens indsats vedr. oprydning og reetablering. Men mon ikke vi kan forvente, at lette anker i løbet af en kl.12-14stykker...
Deltagerantal : Op til ca. 35 stykker. Min 16år(fordeles efter Først Til Mølle-princippet). SENESTE ankomsttidspunkt er lørdag kl. 09, således at man kan være klar til tuneringsstart!!!
Præmier : TILGÅR ASAP...
Gæster : Vi har besluttet at det er OK, at komme som "Gæst" til LAN... Det er klart, at man skal holde lidt øje med sine stumper, men det bør være muligt! Dog går grænsen ved venners venner og deres venner. DET SKAL VÆRE FOLK VI KENDER FRA COMMUNITYET og man skriver i tilmeldingstråden, hvis man dukker op som "gæst" og ikke vil være med til hele arrangementet!!!
Økonomi/deltagerbetaling : Som udgangspunkt bliver det 250kr. pr. snude, som betales/overføres ved tilmelding. MAN ER NATURLIGVIS FØRST TILMELDT, NÅR ARRANGØRENE HAR BEKRÆFTET, AT DE HAR MODTAGET PENGENE OG MAN ER PÅFØRT DELTAGERLISTEN...!!! Kontonummeret til overførsel af tilmeldingsgebyr tilgår snarest!!!
Tilmeldingsgebyret dækker strøm og leje af faciliteter og Pinsefrokosten. Udover Pinsefrokosten og morgenmad er der INTET forplejning indregnet i denne pris...
Ordensregler :
For en god ordens skyld kommer lige her nogle grundregler:
Vi har lånt et rigtigt godt sted til dette arrangement, så behandl tingene med respekt og opfør dig fornuftigt, også efter et par kopper øl.
Rygning forgår udendørs, da der ikke må ryges indendørs OVERHOVEDET!!!
Det handler om spillet, og om at møde de folk man har snakket og spillet med på nettet.
FOR fulde mennesker vil OMGÅENDE blive bortvist, så drik med måde og omtanke... Vi er her for at spille og hygge os!
Denne begivenhed er ikke beregnet på bytning af film, musik eller andet software man har ’socialiseret’.
Arrangørerne fraskriver sig et hvert ansvar for handlinger der strider mod dansk og international lov.
Ansvarshavende LAN-arrangører :
Overordnet LAN 2013-Ansvarlig : [SPARTA]SPANK
Pengeopkrævning : ..............
Organisering af Hold : ...........
Organisering af Strøm : [SPARTA]Hunter
Organisering af Netværk : [SPARTA]Svendsen
Organisering af Deltagerliste : [SPARTA]SPANK
Organisering af Mad : [SPARTA]Hunter
Organisering/Setup af Servere : ...................
Organisering af Scoretable : .........
Organisering af præmier : ................
Praktisk Gris/Runner : [SPARTA]Tennek
Praktisk Gris/Runner : ..............
Praktisk Gris/Runner : ..............
Program:
Fredag:
17:00 - PINSE LAN 2013 ÅBNER
19:00 - Fælles bestilling af Pizza (valgfrit)
21:00 - Hygge og opvarmning til konkurrencer lørdag
Lørdag:
08:00 - "Fælles morgenmad" (inkluderet i tilmeldingsgebyret)
10:00 - Turnering i BF3
14:00 - Pinsefrokost
19:00 - Turneringen slutter
20:00 - Aftensmad og fri leg
Søndag:
08:00 - "Fælles morgenmad" (inkluderet i tilmeldingsgebyret)
10:00 - Turnering i Battlefield BF3
19:00 - Turneringen slutter
20:00 - Eventualt "tie breakers" spilles
21:00 - Præmie overrækkelse
21:30 - Fri leg og hygge
Mandag:
08:00 - "Fælles morgenmad" (inkluderet i tilmeldingsgebyret)
11:00 - Fælles oprydning
14:00 - PINSE LAN 2013 LUKKER
NB! Last updated 6/5 2013...
SPANK signing out.....
BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Indlæg: 4377
- Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
- Geografisk sted: Faxe
BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"


- [SPARTA]Hunter
- General
- Indlæg: 847
- Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
- Geografisk sted: Horsens
Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
I organisering af Mad er det kun med regnet at jeg står for MORGENMAD alle dage og PINSEFROKOSTEN.
Ud over det sørger jeg for der er Kul til grillen.
Aftensmad og andre måltider ud over de overstående er for EGEN REGNING OG EGET ANSVAR AF TILBEDREDNING AF DETTE.
Ud over det sørger jeg for der er Kul til grillen.
Aftensmad og andre måltider ud over de overstående er for EGEN REGNING OG EGET ANSVAR AF TILBEDREDNING AF DETTE.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand

-
- General of the Army
- Indlæg: 1157
- Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
Jeg regner med som altid at give hunter en hånd 

-
- Command Sgt Major
- Indlæg: 50
- Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22
Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
Yo guys,
Når der nu enstemmigt er vedtaget, at ALLE DELTAGERE TIL ARRANGEMENTER BETALER MIN. ÉN UGE FØR ARRANGEMENTET - så kan det sq være lidt problematisk at der ikke er et konto og et registreringsnummer man kan overføre pengene til
Kan det eventuelt smiddes på tråden? - så vi kan få overført nogle $$...
Best regards
Jordbaer
Når der nu enstemmigt er vedtaget, at ALLE DELTAGERE TIL ARRANGEMENTER BETALER MIN. ÉN UGE FØR ARRANGEMENTET - så kan det sq være lidt problematisk at der ikke er et konto og et registreringsnummer man kan overføre pengene til

Kan det eventuelt smiddes på tråden? - så vi kan få overført nogle $$...
Best regards
Jordbaer
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Indlæg: 4377
- Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
- Geografisk sted: Faxe
Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
Hooah Jordbær!
Det er nu opdateret i TopTråden, så det er klart for selv de sløvestes...!
Dog vil jeg lige minde om at der kun er et kontonummer i hele [SPARTA] og det ALTID UDEN U DTAGELSE benyttes til alt der har med klanen at gøre! Så det havde ikke været svært, at finde frem til det...
SPANK signing out...!!!
Fint nok at du lige gør opmærksom på det! Tx Kid!Når der nu enstemmigt er vedtaget, at ALLE DELTAGERE TIL ARRANGEMENTER BETALER MIN. ÉN UGE FØR ARRANGEMENTET - så kan det sq være lidt problematisk at der ikke er et konto og et registreringsnummer man kan overføre pengene til
Kan det eventuelt smiddes på tråden? - så vi kan få overført nogle $$...
Det er nu opdateret i TopTråden, så det er klart for selv de sløvestes...!
Dog vil jeg lige minde om at der kun er et kontonummer i hele [SPARTA] og det ALTID UDEN U DTAGELSE benyttes til alt der har med klanen at gøre! Så det havde ikke været svært, at finde frem til det...
SPANK signing out...!!!
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"


- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Indlæg: 4377
- Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
- Geografisk sted: Faxe
Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Program
Hooah Kids!
SPANK'eren har idag indkøbt 1 stk. 16 Slots Public Battlefield 3 server til LAN...
Serveren har vi i en måned fra dags dato og den koster 120,-, som er trukket på [SPARTA]kontoen. Den bliver annuleret, når denne måned er gået...
Server Direct link : http://battlelog.battlefield.com/bf3/se ... 13-Server/
http://www.gametracker.com/server_info/ ... 163:25220/
Serveren hedder : [SPARTA] LAN 2013 Server
Server IP : 173.199.69.163: 25220
SPANK signing out.....
SPANK'eren har idag indkøbt 1 stk. 16 Slots Public Battlefield 3 server til LAN...
Serveren har vi i en måned fra dags dato og den koster 120,-, som er trukket på [SPARTA]kontoen. Den bliver annuleret, når denne måned er gået...
Server Direct link : http://battlelog.battlefield.com/bf3/se ... 13-Server/
http://www.gametracker.com/server_info/ ... 163:25220/
Serveren hedder : [SPARTA] LAN 2013 Server
Server IP : 173.199.69.163: 25220
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"


Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst