Hooah Tøzer!
Så røg poll'en op vedr. hvor vi skal smide vores Julefrokost hen i år...!
Poll'en køre i 14 dage og så følger vi som ALTID flertallets beslutning!
Vi kan vælge imellem :
Solo's forslag =
Der er fuldt udstyrede festlokaler reserveret fra fredag, til søndag og rengøringen ER betalt i de 1800kr, som det koster af få de lokaler. Køkkenforhold er naturligvis 100%, ligeledes parkering og indkøbsmuligheder. Soveplads er der også RIGELIGT af. Ingen's private ejendom bliver voldtaget...
Svendsens forslag =
Jeg bor 10 km syd for odense(lige midt på fyn) 8 km fra motorstien.
Der er ca 120 kvm parcelhus,ca 60 kvm garage + det løse at boltre sig på.
Pris = 0 kr
Parkering = 3-6 biler får vi nemt plads til på matriklen.
Sovepladser = folk plejer nok at kunne finde gulvplads,hvor de nu ramler,ellers er der en gæsteseng med plads til et par stykker der ikke har noget mod nærkontakt...........
Fuldt udstyret køkken med hvad det nu indebære af potter,pander og elektriske apparater........
Indkøbs muligheder er der superbrugsen og Kiwi ca 2 km,skal det være vildere ligger Odense og Ringe ikke længere væk end det er klaret på mindre end en dagsrejse.....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPANK'eren stemmer for
Amager, selv om det er ret pebret med små 2K for faciliteterne og jeg kan have mine tvivl om, det er hyggeligt i et kæmpe festlokale, så at sidde 10-15mand på midten som var det et stadion...! Men nu prøver vi af ren principielle årsager, at få afholdt bare EN SØLLE TING på Sjælland, som jo i øvrigt ville være første gang i hele [TOP1%]/[SPARTA]'s historie...!!!

Det er jo snart ADSKILLIGE 1000kr. man har postet i den pisse dyre StoreBæltsBro!
Dog vil jeg forbeholde mig retten til at hoppe over på Svendsens hold, når alle informationer er i hus, om begge faciliteter. Kan nemlig godt fortsat være lidt forbeholden over for, at sidde midt på et stadion 10-15mand og holde Julefrokost = knapt så hyggeligt måske...
NB! Poll-slut =
d. 25/9 2011 og HUSK at poste hvad i stemmer og at i kan ændre jeres stemmer hen af vejen
SPANK signing out.....