conquest - arica harbor - 100 tickets - 2 runder
SQDM - Oasis - 100 tickets - 1 runde
SQDM - Laguna Presa - 100 tickets - 2 runder.
Alt tilladt.
Drafting onsdag D.19/1-2011
- [SPARTA]Hunter
- General
- Geografisk sted: Horsens
Drafting onsdag D.19/1-2011
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand
TENNEK er en stråmand

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Re: Drafting onsdag D.19/1-2011
Hooah Kids!
Der er Order2Go, as always...!!!
SPANK signing out.....
Der er Order2Go, as always...!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major
- Geografisk sted: helsingør
Jeg skal ind og se Rytteriet live, så NOGO.
-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Order2Go
- [SPARTA]Hunter
- General
- Geografisk sted: Horsens
Undertegnet vil ikke være tilstede fra starten af aftes drafting, Jeg har dog snakket med spanks om at sørge for at servern kører efter hensigten.
Mvh Hunter.
Mvh Hunter.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]
TENNEK er en stråmand
TENNEK er en stråmand

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Kids!
TSserveren er pt nede. men jeg har BIAAATCHET til GameServers, så der "burde" ikke gå længe, inden vi kan forvente at se den up'n running igen...!
Skulle vores TSserver ikke være klar til kl. 20:30. Så kan vi almindeligvis låne lidt plads på -ML-'s TS, som har IP og port : 94.101.213.14:9994 Så vidt jeg husker er der ikke noget password på den...
Men Spilleserveren bliver sat op ca. 5 min før vi skal bruge den, da den lige pt er fyldt. Så hvis det imod forventning viser sig, at vi ikke skal bruge den pga. for ringe fremmøde til Drafting, så ville det være synd at lukke den, når den nu ENDELIG er fyldt!
SPANK signing out.....
TSserveren er pt nede. men jeg har BIAAATCHET til GameServers, så der "burde" ikke gå længe, inden vi kan forvente at se den up'n running igen...!
Skulle vores TSserver ikke være klar til kl. 20:30. Så kan vi almindeligvis låne lidt plads på -ML-'s TS, som har IP og port : 94.101.213.14:9994 Så vidt jeg husker er der ikke noget password på den...
Men Spilleserveren bliver sat op ca. 5 min før vi skal bruge den, da den lige pt er fyldt. Så hvis det imod forventning viser sig, at vi ikke skal bruge den pga. for ringe fremmøde til Drafting, så ville det være synd at lukke den, når den nu ENDELIG er fyldt!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"