så hvidt jeg husker var du heller ikk Cl i =3000= det troede du bare men hva det er vel osse noget jeg har læst/hørt forkert men hvad kan man forvente af en mand der tror at spawnrape er nå man knifer ham der står i UAV'n..
med hensyn til min afsked med =3000= Vs. Økonomi så tror jeg at [SPARTA] folket er ligeglade med hvis du kan få en lille spiller over det Willy så gir du den da bare gas...
Aztek Out......
Ja så kammer den sgu da helt over for dig assjack, det er sgu nederen at læse alle de svinere der kommer fra dig. Det irriterer mig grænseløst at jeg hjalp lige netop DIG med noget windows 7 for lige knap en måned siden. Hvad går der galt??? Når du har brug for hjælp er vi sgu gode nok, og ellers så pisser du os bare ned ad ryggen?
Føj din klamme skid, det er sgu for lavt. Jeg mener at huske at du røg ud af =3000= fordi du havde stukket lidt for mange plader (læs løgne) over for visse folk. Det tyder jo på at du stadig ikke kan kommunikere ordentligt med andre, måske du skulle pudse Colabundene du bruger som briller og lige læse dine åndsvage indlæg igen.
Som en lille sidebemærkning kan jeg da oplyse om at Walle er Walle og Willy er Willemoes i daglig tale.
Så stop dit tuderi over Walle, som OSSE hjalp dig med draft på et tidspunkt og få styr på dine EGNE ting før du ytrer dig om andre.
Sorry SPANK, men giv den idiot en lammer til julefrokosten fra mig, han er sgu for dum at høre på. Din freindly flaming er sq i top

kan kun svare på dette med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=PbcctWbC8Q0
MIB out.