Jeg finder morskab i dumhed
hehe gode selvmål der
Willy men nå det kræver vel heller ikk det helt store hjerne kapacitet at drive en clan som
ML
JA, ok
AzTek, den burde jeg have set komme, jeg ved jo godt at du ikke har hjerne til at læse en hel sætning, og da slet ikke fotstå den.
Nu skal jeg hjælpe dig, jeg vil sammentrække orignal teksten til en sætning så du også kan være med
AzTek, jeg undskylder meget at jeg brugte mere end en sætning.
Orginal tekst: (
AzTek du hopper bare over dette afsnit)
"Jeg finder morskab i dumhed, hvilket man må indrømme at det levere i sku i en kvalitet som sjælden findes i så store mængder og i en mængde der bestemt skal have ros."
Her kommer det samme budskab på
AzTek Level:
"Jeg finder morskab i Jeres dumhed."
jeg vil sku heller ikk ind i en klan der har sådan en magt liderlig Cl som dig men der er jo langt ned til dig hvor jeg står HA HA HA HA Willy
Når det så kommer til at du ikke vil være medlem af en klan hvor jeg er CL, tja igen skriver du kun for at bevise hvor lidt rotation der er på toppen. Du var medlem af =3000= i hvilken jeg også var CL

og nej
AzTek, nu skal du ikke skrive at det netop var derfor du hoppede ud.
Det er vi en del der husker - Kodeordet er Økonomi !
Og du er jo helt galt på den, men det er du nu ikke ene om, det har været diskuteret før netop på dette forum, grundet en del Sparta medlemmer ikke forstår hvem der er CL i ML.
Er det muligt for dig
AzTek at huske en lille liste på 4 navne ?
MIB, Venom, Grenade og Walle
Og kommer til afstanden ned til mig fra dig, så kan jeg jo kun smile og frygte at du altid vil være at finde efter en røv og aldrig over nogen
Marksman, Hmm mon bøsser her tynd mave når de har PMS ?
AzTek say's Spawnrape Is For People with Alot Of Combat Skill To Sneek behind Enemy Lines and still Get Kill's
UPS - mener du seek eller sneak (søger eller snige) og ikke sneek, men for dig er det vel ligegyldigt, så længe det er bagfra du kommer !
Walle 1/4 CL I ML