Efter lang tids overvejelse har jeg taget en endelig beslutning om at trække stikket og opsige mit medlemskab i Sparta. Der er flere grunde til min opsigelse. Mit engagement i klanen har været meget lille og jeg har brug for at tage mit studie, mit forhold og mine fritidsinteresser seriøst. Når jeg endelig har fri, prioritere jeg mine interesser, min familie og min kæreste først, og jeg ser ingen tid til overs til at tjekke forum, være på ts eller tage til fælles arrangementer med klanen fremadrettet. Økonomien gør også at jeg må prioritere regninger frem for julefrokoster, sommerfester og andre klan relaterede arrangementer. Jeg ønsker ikke at være en passiv del af noget – Det er alt eller intet.
Med hensyn til gaming så føler jeg ikke at jeg længere har noget tilfælles med resten af sparta, MEGET få gamer AA3, epoxy er vidst efterhånden den eneste ud over jeg selv der stadig gamer dette en gang imellem, og ja, jeg har forsøgt mig på BC2, det bliver aldrig mig, og aa2 er dødt i mine øjne! Så når jeg en gang om måneden vælger at game så ender det med at være med folk fra internationale klaner som jeg har lært at kende igennem det seneste års tid – hvilket er ærgerligt da man vel burde bruge gaming-tiden sammen med sin klan i stedet for. Dette er nu også en bagatel da det jo er en klan baseret på sociale arrangementer frem for gaming.
Tak for alt, jeg har lært en del interessante mennesker at kende som jeg aldrig vil glemme. Nogle fra klanen har jeg desværre aldrig fået mødt – just 2 bad som man siger.
Jeg håber inderligt at SPARTA vil bestå, selv i de hårde tider og på trods af den modgang og det manglende engagement der har været det seneste stykke tid. SPARTA har et super fedt koncept og jeg håber at i alle holder fast i udgangspunktet for klanen og sørger for at efterleve de værdier som Sparta har

God vind!
Starlight OUT