Et lille forslag....
-
- Brigadier General
Et lille forslag....
Et lille fun forslag. Hvad ville folk sige til 1gang draft i AA2. Ku godt blive lidt svært at få fat på en server, Men hvad ku folk sige til sådan en dag...???
Re: Et lille forslag....
Hej Rookie, jeg stiller gerne min private AA2 server op til en sådan aften !Et lille fun forslag. Hvad ville folk sige til 1gang draft i AA2. Ku godt blive lidt svært at få fat på en server, Men hvad ku folk sige til sådan en dag...???
-
- Brigadier General
Det er fandme iorden Walle. Problem nr1: som nok var det største er løst. Det ku være alt for svedigt...
-
- Major General
- Geografisk sted: Nr Søby
-
- Brigadier General
Sådan svenne gamle dreng.Gæt hvem der er super KLAR
![]()
![]()
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Rookie!
Tjooo... har jo kun misset 1 Drafting, so far... Så det kunne da godt tænkes, at man mødte op til lidt RETROdrafting...!!!
Kom med lidt info, tid, sted, o.s.v...
NB! Jeg ved, at bl.a. Phantom har efterlyst netop lidt AAO 2.8.6 gamers, da hans gamle lort ikke kan trække BC2... Så det kunne nok tænkes, at han også var frisk, på lidt nostalgi...
SPANK signing out.....
Tjooo... har jo kun misset 1 Drafting, so far... Så det kunne da godt tænkes, at man mødte op til lidt RETROdrafting...!!!
Kom med lidt info, tid, sted, o.s.v...
NB! Jeg ved, at bl.a. Phantom har efterlyst netop lidt AAO 2.8.6 gamers, da hans gamle lort ikke kan trække BC2... Så det kunne nok tænkes, at han også var frisk, på lidt nostalgi...
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Brigadier General
Jeg venter lige med noget tid og hvordan. Skal lige se hvad folk er oppe til.
Men det 2.8.5. versionen vi spiller. Hvis phanpom's brækspand ikke kan kører den, så må han sku lige ud og samle flasker.
Men det 2.8.5. versionen vi spiller. Hvis phanpom's brækspand ikke kan kører den, så må han sku lige ud og samle flasker.

- [SPARTA]Hunter
- General
- Geografisk sted: Horsens
AA2 er nu ikke min cocktail, men da mit Hjerte nu er så RENT så kan jeg ofrer mig lidt for fælleskabet.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand
[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]
TENNEK er en stråmand

-
- Brigadier General
Hvis du kører din standard AA stil. Så logger du jo af inden for 10 min alligevel. Men din besked om deltagelse er modtaget.AA2 er nu ikke min cocktail, men da mit Hjerte nu er så RENT så kan jeg ofrer mig lidt for fælleskabet.

Rookie - Serveren er klar (brugte den til ML Lan weekenden
)
Hvis man ønsker det kan den sættes op til alternative maps (hvilket vi har samlet en del af)

Hvis man ønsker det kan den sættes op til alternative maps (hvilket vi har samlet en del af)
-
- General of the Army
Tror nu også godt min spand kan klare AA 2 version 2.8.5;-) Så kan være jeg kan deltage;-)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Kids!
), men hvorfor snakker vi om 2.8.5...???
Var den seneste version af AAO ikke 2.8.6...?????? Ville det så ikke være naturligt, at game den istedet for???
SPANK signing out.....
Det er muligt, at jeg er en sur gammel idiot, der ikke fatter en skid(I knowAA 2 version 2.8.5

Var den seneste version af AAO ikke 2.8.6...?????? Ville det så ikke være naturligt, at game den istedet for???
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah MigSelv!
Jeg var sq 100% sikker på, at vi vra nået til v. 2.8.6. Men efter lige at have støvet det gamle AAO af, kan jeg da se min egen version, også kun er v.2.8.5... Så MY BAD!!!

SPANK signing out.....
SPANK's Brain = Syntax ERROR...!!!Hooah Kids!
Det er muligt, at jeg er en sur gammel idiot, der ikke fatter en skid(I knowAA 2 version 2.8.5), men hvorfor snakker vi om 2.8.5...???
Jeg var sq 100% sikker på, at vi vra nået til v. 2.8.6. Men efter lige at have støvet det gamle AAO af, kan jeg da se min egen version, også kun er v.2.8.5... Så MY BAD!!!

SPANK signing out.....

-
- Brigadier General
Det ku være super grineren med noget china town eller desert harbor. Men tror bare ikke folk har de maps vi rev i sin tid.Rookie - Serveren er klar (brugte den til ML Lan weekenden)
Og HOLD KÆFT det var tider!!!!!!!!!!!!!!!
Alt for svedige maps vi fandt dengang.

-
- Brigadier General
Øv øv øv!!! Du nåede at rede den.Hooah MigSelv!
SPANK's Brain = Syntax ERROR...!!!Hooah Kids!
Det er muligt, at jeg er en sur gammel idiot, der ikke fatter en skid(I knowAA 2 version 2.8.5), men hvorfor snakker vi om 2.8.5...???
Jeg var sq 100% sikker på, at vi vra nået til v. 2.8.6. Men efter lige at have støvet det gamle AAO af, kan jeg da se min egen version, også kun er v.2.8.5... Så MY BAD!!!![]()
![]()
SPANK signing out.....