Hooah Kids!
Jeg ved ikke om jeg gider, for jeg bryder mig ikke om conquest og mindre om White Pass.
Sagt med de største og vådeste hundehvalpeøjne og med så meget kærlighed i stemmen, som jeg overhovedet kan, så må jeg sige :
"FLET SÅ FISSEN OG MØD OP Ida!!!!!!!!!!!!!"
Du gør vel ikke den fejl at tro, at vi andre møder op fordi vi kan lide at spille BC2, eller det fællesskab det kan skabe, eller for slet ikke at tale om de DogTags, man kan tage på folk fra tid til anden. Det vil sq vær en FAIL, at tro vi gør det derfor, nææææ vi gør det UDELUKKENDE af sur fucking pligt Ida!!!
Så derfor møder du bare op, Min Pige!!! Draftingarrangørene kan ikke tilpasse ALLE Draftings efter dit hoved, Min Egen og om du lige har ondt i røven, fordi du er løbet tør for glidecreme, eller har størknet sæd i håret, eller hvad der nu kan være i vejen... DET ER BARE OM AT MØDE OP OG STØTTE PROJEKTET!!!
SPANK'eren har talt, PERIOD!!!!!!!!!!!!!
Undertegnede har muligvis fået lidt for meget sukker under udarbejdelsen af ovenstående... Så bær over med en gammel SUR mand!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
SPANK'eren er NATURLIGVIS
Order2Go på Drafting...!!!
SPANK signing out.....