LOL, jeg har absolut INTET imod at spille med dig, problemet er bare at jeg spiller FAIR og det gør du IKKE, når jeg taber en base så er jeg ude af den og tilbage ved den næste, det er du IKKE, det viser bare at du har en meget svag moral og er hyklerisk omkring dine egne præstationer ingame..MIB OG WALLE.
Kære mates.
Jeg beklager virkelig at i mener det er fordi jeg ikke kan spille CONQUEST. Men kan sige at jeg netop ikke spillede med fordi jeg kender jeres måde at råbe og skrige og svine folk til på når i taber, eller at spillet ikke køre efter jeres hoved. Og det er jeg virkelig ked af.
mvh marksman
Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30
Signing Out!!

Nice SQUAD attitude 50%MIB OG WALLE.
Kære mates.
Jeg beklager virkelig at i mener det er fordi jeg ikke kan spille CONQUEST. Men kan sige at jeg netop ikke spillede med fordi jeg kender jeres måde at råbe og skrige og svine folk til på når i taber, eller at spillet ikke køre efter jeres hoved. Og det er jeg virkelig ked af.
mvh marksman
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: /Danmark
- Kontakt:
walle jeg stiller gerne op i 1 vs 1 har ikke noget imod at sille op men du mangler jo en server når jeg ikke er velkommen på jeres 

-
- Lieutenant General
- Kontakt:
Og walle glemte faktisk du kan spørge mit hold om jeg ikke var til stor hjælp nu når du ved hvad vi lavede af taktik over ved os
eller nej det må du hellere lade være med du bliver bare overrasket over svaret mvh Marksman

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Prøv at redigere dine indlæg, i stedet for at lave et nyt hver gang din NOOBOg walle glemte faktisk du kan spørge mit hold om jeg ikke var til stor hjælp nu når du ved hvad vi lavede af taktik over ved oseller nej det må du hellere lade være med du bliver bare overrasket over svaret mvh Marksman
Signing Out!!

walle jeg stiller gerne op i 1 vs 1 har ikke noget imod at sille op men du mangler jo en server når jeg ikke er velkommen på jeres
Ja men det bliver da et marathon..hvis Walle også graver sig ned

Men vis du sammenligner din og min squad attitude...så kan du jo klart se en af grunde til man bliver pist : din er 50% MIN ER 105% så jeg er helt klart teamplayer hvad er du?
Senest rettet af Venom 19 aug 2010, 22:07, rettet i alt 1 gang.
Så må det jo blive på AOR serveren ! UPS i har ikke en !
Fed kommentar...men du har da aldrig spillet kamp med os..og slet ikke efter vi kom til ML??MIB OG WALLE.
Kære mates.
mvh marksman
FLOT SELVMÅL COBRATak fordi du kom Rookie hehe ...Kommer![]()
![]()

Havde i ikke lige lukket den snak???
han havede sagt jeg ikke kom til draft men jeg havede snakket med walle og sagt jeg gjorde ...FLOT SELVMÅL COBRATak fordi du kom Rookie hehe ...Kommer![]()
![]()
Havde i ikke lige lukket den snak???

DETTE VAR KUN MENT I SJOV

IM THE CARL GUSTAV KING
-
- Lieutenant General
- Kontakt:
Venom.
Jeg kan ikke se du kan udtale dig om hvor vidt jeg var teamplayer min teammates klagede ikke vi holdt vores taktik vores positioner og vores våben type
og det gik da rimelig godt.
Men self må mine team mates jo på banen for at forklare dig om jeg var 50% eller 100% team play
Mib.
Nej hvorfor skulle jeg edit noget når jeg kan lege ml og spam i et andet tråd
så kan jeg nu også tillade mig at poste nogle flere gange det er jo ikke ml's forum men sparta. Så må de jo banned mig lige som ML. Så har jeg bare ingen server jeg kan spille på sørgeligt
men sådan er det jo
mvh Marksman
Jeg kan ikke se du kan udtale dig om hvor vidt jeg var teamplayer min teammates klagede ikke vi holdt vores taktik vores positioner og vores våben type

Men self må mine team mates jo på banen for at forklare dig om jeg var 50% eller 100% team play
Mib.
Nej hvorfor skulle jeg edit noget når jeg kan lege ml og spam i et andet tråd

-
- Colonel
- Geografisk sted: Århus V
Hey tøsser
Hvad så Marksman, skal vi ikke lave en klub for folk der er har et ban, på ML server
Hvad så Marksman, skal vi ikke lave en klub for folk der er har et ban, på ML server
Perlehoenen OutMarksman, du er og bliver aldrig velkommen på vores server igen efter dit lille stunt her i aften.
-
- Lieutenant General
- Kontakt:
-
- Lieutenant General
- Kontakt:
Pænt godaften draftings deltager/ ML.
Jeg takker for en god drafting, de gange jeg har været med, det har været hyggeligt. Men jeg har efter dagens episode overvejet min deltagelse af drafting, sag sidste gang jeg ikke vil være med, idag blev jeg så inviteret med og for den ene sviner efter den anden, dermed har jeg valgt at trække stikket ud i drafting ønsker jer self alt lykke til og må i og ML vis de ønsker at deltage med deres store skills har jo ingen. Så takker for den gang Mvh Marksman
Jeg takker for en god drafting, de gange jeg har været med, det har været hyggeligt. Men jeg har efter dagens episode overvejet min deltagelse af drafting, sag sidste gang jeg ikke vil være med, idag blev jeg så inviteret med og for den ene sviner efter den anden, dermed har jeg valgt at trække stikket ud i drafting ønsker jer self alt lykke til og må i og ML vis de ønsker at deltage med deres store skills har jo ingen. Så takker for den gang Mvh Marksman