Boogey takker alle for en max fed weekend..
-
- General of the Army
Boogey takker alle for en max fed weekend..
Ja tak allesammen for denne fede weekend... det var satme hyggeligt at møde jer allesammen.. Håber da det bliver til noget med den julefrokost.. heh
ps. SKIDE godt arrangement Phantom.. det må man sige..
ps. SKIDE godt arrangement Phantom.. det må man sige..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
-
- Lieutenant General
-
- Captain
- Geografisk sted: Fyn, Nyborg
-
- General of the Army
-
- Major General
Det lyder til jeres weekend, har været mere lærerig end min, selvom jeg debuterede i gaden :b Jeg er ked af, jeg ikke kunne komme, men weekenden har været travlt optaget, har ikke spillet AAO i 4 dage straight nu
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...
www.trophymanager.com/index.php?ref=7141
- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
-
- Lieutenant General
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: /Danmark
- Kontakt:
-
- Lieutenant General
-
- Major General
Nej, jeg kan sagtens se det, Marksman. Når folk udefra kigger på forummet, er det ikke skide godt at se, at folk her i klanen kalder hinanden eks. svans. Vi kan sagtens ha det sjovt og håne hinanden lidt med diverse dumheder, men så skal den heller ikke trækkes længere.
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Drenge!
Hopeless er du på afvænning fra AAO...
Så lige omkring tonen her i forum.
Jeg kan BESTEMT ikke se noget problem i at folk "stikker" lidt til hinanden, i en VENSKABLIG tone/stemning ... Men lejlighedsvis må jeg nu også sige, at nogle at de ting der bliver skrevet, er sq en smule på kanten, right folks? Hvis man lige tænker sig om, så kan man sq godt selv se forskellen!!!
Så hvis vi nu allesammen prøver at "modererer" os en lille smule, så kan alle være glade... D.v.s. cool en lille smule ned på "Personel Flame" plz...
Det var så lige, en smule Ris og så hastigt videre til ROS!!!!
SPANK vil også gerne sige TAK, for en total iorden weekend!!! Lad os gøre det igen til næste år!!!!!!
I øvrigt se : http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=242&mforum=top1
SPANK signing out.....
Hopeless er du på afvænning fra AAO...

Så lige omkring tonen her i forum.
Jeg kan BESTEMT ikke se noget problem i at folk "stikker" lidt til hinanden, i en VENSKABLIG tone/stemning ... Men lejlighedsvis må jeg nu også sige, at nogle at de ting der bliver skrevet, er sq en smule på kanten, right folks? Hvis man lige tænker sig om, så kan man sq godt selv se forskellen!!!
Så hvis vi nu allesammen prøver at "modererer" os en lille smule, så kan alle være glade... D.v.s. cool en lille smule ned på "Personel Flame" plz...
Det var så lige, en smule Ris og så hastigt videre til ROS!!!!
SPANK vil også gerne sige TAK, for en total iorden weekend!!! Lad os gøre det igen til næste år!!!!!!
I øvrigt se : http://top1.forumup.dk/viewtopic.php?t=242&mforum=top1
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
Well, jeg sover 6 timer i døgnet inkl. weekends. Det meste af min dag går på skolen, så er der fodbold, og jeg har sku ikke overskudet til AAO pt.
-
- Captain
- Geografisk sted: Fyn, Nyborg