om muligt vil vi gerne være med.

Tirsdag SUCKS BIGTIME...!!! Det er billigdag i biograferne = half price og når man er en fattig offentlig ansat(U should know kaiser) så skal man sq spare hvor man kan. Så mine tirsdage er ret ofte afsat til biotur med venner/kammerater... man skulle jo NØDIGT undvære Drafting med Drengene, vel...???Jamen, jeg vil da gerne starte ud så!
Står det til mig, er tirsdag en god dag. Tidspunktet skulle vel være noget a la 20.30 og fremad, så folk har mulighed for placere børn på deres rette plads(liggende i sengen med lukkede øjne og lukket stemmebånd), inden vi starte op.
Hvad angår spillet, så skal der vel bruges nogle med lidt forstand på servere og opsætning. Der ud over ville det være fedt, hvis nogle kunne få inputs fra spillere, som har prøvet at spille kampe i gamet.
Ellers forestiller jeg mig, at det bliver som puping på en lukket server.
puha efter en hård og lang weekend skal man komme hjem til sådan en sviner af både Spank og Kaiser hehehe......
jamen jeg ville gerne sætte det igang Denne Torsdag Den 8 juni. kl 20 til kl 22 så folk ikk blir trætte af hinanden jeg forstiller mig at hvis vi blir nok til det laver vi random team's mellem folket og det blir mig der vil stå for det..
baner tager vi nok noget Squad Rush eller bare noget Alm Rush men den tager vi på Torsdag planen er at vi holder gang i sparta serveren og hvis det ikke holder har jeg en backup vi kan låne...
så jeg håber da og ser gerne at der kommer så mange så muligt![]()
AzTek Out......
puha efter en hård og lang weekend skal man komme hjem til sådan en sviner af både Spank og Kaiser hehehe......
jamen jeg ville gerne sætte det igang Denne Torsdag Den 8 juni. kl 20 til kl 22 så folk ikk blir trætte af hinanden jeg forstiller mig at hvis vi blir nok til det laver vi random team's mellem folket og det blir mig der vil stå for det..
baner tager vi nok noget Squad Rush eller bare noget Alm Rush men den tager vi på Torsdag planen er at vi holder gang i sparta serveren og hvis det ikke holder har jeg en backup vi kan låne...
så jeg håber da og ser gerne at der kommer så mange så muligt![]()
AzTek Out......
Hello AzTek, Lidt ingame info, Squad Rush, der kan kun være 8 deltagere hvis serveren sættes i squad rush mode, 2 hold af 4 spillere.
4 på def. og 4 på ass. som skal fjerne obj.
Squad Deathmatch kan der være 16 spillere, 4 hold af 4 spillere ingen opb. først til 50 kills.
Walle
Den farve.. av mine øjne.Super aften, håber det kan blive en fast aktivitet, som jeg personligt gerne deltager i.
Det kunne uden tvivl være en fordel at vi havde mere end 1 server til rådighed på aftener hvor vi er +16 på TS.
Missing Link stiller gerne op med deres server(e), nu skal jeg ikke blande mig i de interne løsninger, men mon ikke det ville være en fordel for drafting aftener at der var en admin til serveren (evt layer admins) så f.eks spank, aztek..... kunne sætte serveren op når Tastfull ikke er deltager.
Ses næste gang.[SPARTA]
Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster