Indlægaf =3000=kaiserholm » 25 jun 2010, 19:53
Indledningsvis lige en kommentar til Headhunter:
Jeg har som nævnt talt lidt med aztek om ideen. Og hvad vi lige kom frem til (jf. mig), indebærer altså ikke nogen regler vedr. ændring af spillet. Ud over det sædvanlige naturligvis, altså med god opførsel, ingen forsætlige TK´s osv.
Det med at sætte regler op vedr., hvor jeg pt. må befinde mig i et spil, er altså det værste volapyk i mine ører. Jeg kan kun høre det som, at min modstander nu forsøger at bestemme, hvor det er mest fordelagtig for ham, at jeg befinder mig. Og tilmed nu kræver, at jeg så skal blive der(som en regel i draften), hvis ikke jeg altså trækker mig tilbage og giver plads til vedkommende.
Dette vil aldrig ske med mig som deltager!
Jeg har sgu ikke lavet spillet! Men at du(no offence) Headhunter så ikke kan lide aspekterne i spillet, gør vel ikke, at vi andre skal indrette os efter dig! Burde det ikke være omvendt eller?
Minder mig ubehageligt meget om reglen om "No Spamnades" i det gamle 2.8.5. Regler som disse er ifølge min mening for mindrebemidlede folk(ingame), som ikke har værktøjer til at ændre på situationen(ingame).
Yderligere vil jeg med længsel følge udviklingen i dette forum, da jeg super gerne vil lege med. Jeg har bare 1700 ting, som kommer i vejen hele tiden, hvorfor jeg blot vil slå til, hvis det hele passer sammen en dag.