Så er det igen tid til at hjælpe Drengene på banen.
Den d. 7 September skal Damnark spille imod Island i Parken...!!!
Dog kan man kun få 4 billetter af gangen. Derfor kan det komme på tale, at under selve kampen, at vi sidder på evt. 2 X 4 pladser.
Dog kunne vi ad omveje, skaffe alle pladserne ved siden af hinanden sidst og det håber vi på igen, at kunne arrangere...
Selve billetprisen er forventeligt omkring 280-400kr. afhængigt af hvilke pladser vi kan få fat på...
Derfor kan man nu tilmelde sig, til et arrangement i stil med det vi afholdt sidst. Det går i alt sin enkelthed ud på, at mødes noget tid før kampen til HotWings og Bajer hos Solo(på Amager) og så tager alle fælles ud til Parken og får en SUPER FED aften......
Landskamp mod Island d. 7 Sep.
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Sundby Amager
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Re: Landskamp mod Island d. 7 Sep.
Hooah Solo!
SPANK'eren er som ALTID TOPTUNET OG KLAR!!!!!
SPANK signing out.....
SPANK'eren er som ALTID TOPTUNET OG KLAR!!!!!
SPANK signing out.....
- [SPARTA]Mandal
- Brigadier General
- Geografisk sted: Odense, Fyn
- Kontakt:
Den er jeg da også med på ! 

-
- Major General
Det er jo fuldstændig TÅBELIGT at lave sådan et arrangement på en tirsdag. Man kan jo stort set ikke deltage uden at det giver en masse bøvl med at få unger passet, da de skal i skole næste dag, samt få fri fra arbejde OSV.....
Så dette arrangement er sgu lige noget for mig
Skriv mig på, så løser jeg det hen ad vejen.....
I LOVE CHALLENGE.......
HOOAH...
Så dette arrangement er sgu lige noget for mig

I LOVE CHALLENGE.......
HOOAH...
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Banjo!
Den holdning kunne mange tage ved lære af...!
SPANK signing out.....
SÅ BLIVER MAN SQ IKKE RET MEGET MERE [SPARTA]...!!! DET ER FANDEME DEN RETTE INDSTILLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det er jo fuldstændig TÅBELIGT at lave sådan et arrangement på en tirsdag. Man kan jo stort set ikke deltage uden at det giver en masse bøvl med at få unger passet, da de skal i skole næste dag, samt få fri fra arbejde OSV.....
Så dette arrangement er sgu lige noget for mig![]()
![]()
![]()
I LOVE CHALLENGE.......
HOOAH...
Den holdning kunne mange tage ved lære af...!

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: Sundby Amager
jubbbiiiiii
Senest rettet af [SPARTA]Solo 25 maj 2010, 12:01, rettet i alt 1 gang.
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Solo!
Er det fordi der ikke kan skaffes billetter, eller hvordan...? As far as I know, så bliver de først frigivet om noget tid, right? Som jeg læser det på BilletNet's og DBU's hjemmesider bliver billetterne formentligt først frigivet til salg, sidst i næste måned, right?
Tilmeldte so far er jo allerede : SPANK, Solo, Banjo og Mandal og lur mig om ikke Phantom, Svendsen og et par af de andre aber også var friske...
Alternativt er der jo også VenskabsLandskampen imod Tyskland d. 11/8. Der bliver billetterne frigivet på fredag...??? SPANK'eren er jo SOM ALTID frisk!!!!!!!!!
SPANK signing out.....
AFLYST = SUR RØV and WTF...!!!!!!!!!!!Det er aflyst ang. landskamp hjemme hos mig
Er det fordi der ikke kan skaffes billetter, eller hvordan...? As far as I know, så bliver de først frigivet om noget tid, right? Som jeg læser det på BilletNet's og DBU's hjemmesider bliver billetterne formentligt først frigivet til salg, sidst i næste måned, right?
Tilmeldte so far er jo allerede : SPANK, Solo, Banjo og Mandal og lur mig om ikke Phantom, Svendsen og et par af de andre aber også var friske...
Alternativt er der jo også VenskabsLandskampen imod Tyskland d. 11/8. Der bliver billetterne frigivet på fredag...??? SPANK'eren er jo SOM ALTID frisk!!!!!!!!!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major General
Hey Solo.
Har sendt en PM.....
Har sendt en PM.....