BEMÆRK: Ansøgningen er skrevet i samarbejde med Jordbaer-drengen!
1 - Lav en post, hvor du skriver hvad du hedder, alder, MSN, accountnavn, email og hvad du laver til daglig og evt. andre interesser...?
1a.
Mit navn er Marie Louise Weinrich Rosendal og er 20 somre gammel!
Læser p.t. Markedsføringsøkonom på Erhvervsakademiet København Nord i Lyngby, og er forhåbentlig færdig med det efter det næste halve års praktik og hovedopgave.
Bor (desværre?!?) sammen med [SPARTA]Jordbaer (HOOAH!!) i Hornbæk!
Lidt praktisk information:
Kører en rød Toyota RAV4 3d, 2,0 benzin!
Har en lille dejlig pony ved navn; Starlight (LOL)! (Han går med glimmerhalsbånd!)
Er (måske?!?) bedste veninde med Mie-pigen ([SPARTA]Haaknell)!
Har to fødder med tilhørende sko i massevis!

2 - Hvordan har du fundet [SPARTA] og hvorfor søger du optagelse...?
2a.
Jordbaer har jo lovet lidt fjolleri i et badebassin, så må jeg jo ansøge for, at planen om mudderbrydning med tilhørende gulddamer skal blive til virkelighed!
- (HUSK igen at det er Jordbaer ved tasterne

Derudover mangler der lidt [SPARTA-Support]Starlight! <-- ROFLMAOTID!
3 - Kender du nogen, der allerede er i klanen, der allerede nu vil kunne sige god for dig...?
3a.
Kender da allesammen!.. Eller.. [SPARTA]Valdall, [SPARTA]epoxy, [SPARTA-Support]Haaknell, [SPARTA]SPANK & selvfølgeligt [SPARTA]Jordbaer!
Har også tit hørt; "LOL - Solo blev skudt af Jordbaer!", blive råbt inde fra arbejdsværelset!
--> Sorry Solo - blev simpelthen nødt til det!
4 - Har du tidligere været i andre klaner. Hvis ja, så hvorfor forlod du dem...(Brug evt PM til Undertegnede)?
4a.
Andre klaner? <-- Hvad er det? Er det lissom KKK?!?
Er medlem af Gentofte Tennisklub aka. [GTK] - tæller det?
5 - Hvis du allerede er registreret på http://www.aaotracker.com så smid dit TrackerLink i din ansøgning...
5a.
Ved ikke engang hvad en klan er?.. Hvordan skal jeg så vide hvad aontracker.com er?!? LOL.. Helt blank!!
6 - Har du NOGENSINDE været involveret i snyd af NOGENSOMHELST form...? D.v.s. har du nogensinde været banned for cheating...?
6a.
Tæller det at fake en orgasme?!?

- STAKKELS Jordbaer!!
Jeg glæder mig allerede til sommerfesten!