Hooah Kids!
Generelt vedr. denne Debat :
epoxy og Walle vil i ikke PLZ PLZ PLZ lade være med at bruge alle de superlativer om hinanden. Det er uværdigt, at vi skal til at benytte den skingre tone i denne debat...
Naturligvis er dette en generel opfordring, til alle! Men mine øjne klør og jeg får lyst til at kradse dem ud, når jeg læser nogle af jeres indlæg. I kan jo SAGTENS sige PRÆCIST det samme, bare på en ordentlig og voksen måde, ik...?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Flertals afgørelse min bare...... men ok hvis det er sådan voksne mennesker (SPARTANSK) ser en flertals afgørelse så er vi jo netop tilbage i 1945. Hvor er det lige man har hørt flertallet ?
Misforstå nu ikke dette Walle. Men jeg kan simpelthed ikke forstå din paralleldragning til et eller andet, der er sket i 1945. Kald mig bare tungnem(ville ikke være første gang) men jeg går ud fra, at det har et eller andet, at gøre med WWII. Du bliver VED med at refererer til det, så er du ikke sød at redegøre for hvad, det lige er du mener med den reference... Plz?
Nu skal jeg da med glæde opfriske din hukommelse når det kommer til manglende info ang. TS og flytning, så er der jo via SPANK indløbet en indrømmelse om at det jo netop var dårlig informationsflow fra Tastfull og ham der gjorde at vi ikke modtog de informationer som vi kunne forvente.
Walle HELT ÆRLIGT, den var ALLE sq lige gode om...! Vi kunne måske godt have skudt en post i jeres forum, men i kunne også have vist bare et gram af initiativ og SELV søgt informationerne, ik'? De var trods alt postet i vores Forum(som du jo selv siger at du har RET godt styr på) og ikke mindst, var info'sne postet i Det Store Fælles Forum.
Så [SPARTA] vil IKKE have skudt i skoene, at det 100% var vores fejl, med det "E-Drama" der udspillede sig efterfølgende... Man kunne jo også anlægge den holdning til det, at =3000= selv kunne have søgt informationerne og så behøvede der jo ikke blive mere ud af det, end en spydig kommentar i vores Forum eller på TS'en, om at vi muligvis også kunne have postet i jeres Forum, ik'? Det var UNØDVENDIGT med det HELT STORE E-DRAMA, efter min mening... Det berettiger situationen overhovedet ikke til...!
Men jeg skal da med glæde undersøge om du kan acceptere at blive tiltalt som SPANK tiltalte min bror under sommerfesten, og måden det skete på, husk lige at tømme en ramme øl først.
Så skal jeg nok stille mig op og kikke ned på dig, pisse dig i hovedet osv....... SÅ må vi jo se om de rolige gemyt kan modstå fristelsen for at tømme halsen for ord.
Hvis vi nu lige også sal tage denne EN GANG FOR ALLE :
Så var det jeg sagde den aften til Sommerfesten, til Grenade, at : "Nogen gange har jeg sq da også lyst til at pisse på =3000= og pisse dig/jer i ansigtet!!!" Naturligvis ment i overført betydning...
Jeg er kun lidt til GoldenShower, med mig på toppen 
)
DET VAR FAKTUELT DET DER BLEV SAGT!!!!!
MEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men er der jo altid... Fordi hvad Grenade, eller jer andre overhørte, eller ihvertfald ikke opfattede var nemlig SAMMENHÆNGEN det var sagt i, som betyder alt for forståelsen...!!!
Mig og Grenade diskuterede nogle af de stridigheder, der havde været imellem =3000= og [SPARTA] og hvilke fustrationer de adstedkom. Så jeg sagde, at nogle gange blev jeg så irriteret på =3000=, over de ting i gør og sur at ordene faldt således
"Nogen gange har jeg sq da også lyst til at pisse på =3000= og pisse dig/jer i ansigtet, ligesom vi også føler, at i pisser på os nogen gange!!!"
DET VAR SAMMENHÆNGEN, netop at der imellem vores klaner til tider har været kontroverser og det er jo kun naturligt og som følge deraf bliver man naturligt nok pisse fustreret...
Medgivet det blev en ophedet diskussion og de fleste var en kende besofne, men derfra at snakke/diskutere og så til den reaktion som Grenade lagde for dagen, med at begynde at råbe og hoppe op i ansigtet på Undertegnede og efterfølgende forlade selskabet omkring bålet i frådende raseri, for at kaste rundt med inventaret på Comaco, DET FORSTÅR JEG OVERHOVEDET IKKE PÅ NOGEN MÅDE OG MENER OVERHOVEDET IKKE, AT DET HØRE HJEMME BLANT VENNER/KAMMERATER TIL EN FEST HVOR MAN FORØVRIGT ER GÆST!!!
Jeg har hørt argumentet, for Grenades reaktion skulle være min "truende positur" læs : jeg stod vist og han sad ved bålet...
Men jeg må helt ærligt sige, at det er jo totalt ude i hampen, at jeg skulle virke "truende", fordi jeg står og han vælger at sidde ned. Jeg er 101% sikker på, at hvis man spørger folk rundt om bålet, om det virkede som om, jeg var 1sek fra at hoppe ned i hovedet på Grenade og banke ham til plukfisk, så får man et RUNGENDE NEJ!!!
Omvendt da han hoppede op og placerede sig 10cm fra mit ansigt. Der kunne man muligvis godt få folk til at vurdere, at HAN muligvis var 1sek fra at hoppe i hovedet på Undertegnede... Men det er rene spekulationer og tjener intet formål, at diskutere!
SPANK - du er en mester i at fordreje de ord som bliver skrevet.
Men ok hvis du kan tolke som du gør på vores weekend i sverige så er det din frihed for at retfærdiggøre egen fejl.
Hvori beståe min fejl/fejlfortolkning...???
Jeg skrev, at det er 100% cool, at i holder en "INTERN" klanweekend og at vi formentlig også selv, kune finde på noget i samme stil... Det er jo IGEN på ingen måde, fordi [SPARTA] følte sig forbigået, blot en konstatering af de faktuelle omstændigheder, så hvordan kan du sige, at jeg "tolker" på det...???
Min enighed med dig da vi havde en samtal, blev jo lagt i at du netop vendte og drejede historien - men senere har det vist sig at det ikke var hele sandheden.
Jeg er kold i røven med den skide kamp, fodbold er NOT COOL, men jeg er ikke kold i røven når man ikke kan eller vil holde sig til fakta!
Vi to snakkede sammen den aften, om at du ville have fjernet dine SA-rettigheder på TS'en og i denne samtale nævnte du at Kaiserholm var ret pissed over den sms, jeg havde sendt ham tidligere på dagen. Som jeg husker det, så svarede jeg at yes, det er pisse ærgeligt men at vi kun havde kunne skaffe 8billetter og så var det afgjort på demokratisk vis, at =3000= blev cuttet...???
Hvor er det lige du mener jeg "vendte og drejede historien" og lyver(læs : ikke holder mig til fakta)...???
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Generelt :
Undertegnede har dagsdato skrevet til Kaiserholm, om vi ikke skulle prøve, at få styr på denne sag, da det FORTSAT er mit oprigtige håb, at vi finder et fælles ståsted i fremtiden.
Mit forslag var at vi evt. på mandag d. 5/10 kl. 21:30 holder et møde på en TS(jeres eller Den Fælles er ligemeget), hvor vi får talt ud om de ting der er sket...
Det er bare for nemt at sidde bag skærmen og svine folk til i Forum. Så jeg HÅBER at i vil bakke op om dette forslag, så vi en gang for alle, kan få lagt denne sag ned!!!
SPANK signing out.....