Besked til ALLE vedr. Dansk AAO Community Fælles Forum...!!!
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Besked til ALLE vedr. Dansk AAO Community Fælles Forum...!!!
Hooah Tøzer!
Efter den seneste tids "problemer" med det Danske AAO Community Fælles Forum. Så ser det nu ud til endelig at være lykkedes med at komme i mål, med et fornugtigt Forum.
Derfor opfordre jeg ALLE [SPARTA]medlemmer til, at registrere sig der hurtigst muligt og støtte op om Det Danske AAO Community!
Der er ligeledes her alle detaljer vedr. LAN 2009 bliver diskuteret og vedtaget, derfor er det af STØRSTE vigtigthed, at man lige bruger de 30sek på at få oprettet sig!
Inden man nu overfalder mig og siger at det har man forsøgt og aldrig derefter har modtaget godkendelsen fra Admins. Så kan jeg informere om, at den procodure, har jeg fået ændret, således at man nu selv 100% kan regestrere sig og omgående få adgang til Forum!
Så støt op om Det Fælles Forum og reg jer ASAP, også selv om i ikke lige forventer, at benytte det i morgen eller dage efter!
Direct Link : http://www.aao-forum.speedgaming.dk
SPANK signing out.....
Efter den seneste tids "problemer" med det Danske AAO Community Fælles Forum. Så ser det nu ud til endelig at være lykkedes med at komme i mål, med et fornugtigt Forum.
Derfor opfordre jeg ALLE [SPARTA]medlemmer til, at registrere sig der hurtigst muligt og støtte op om Det Danske AAO Community!
Der er ligeledes her alle detaljer vedr. LAN 2009 bliver diskuteret og vedtaget, derfor er det af STØRSTE vigtigthed, at man lige bruger de 30sek på at få oprettet sig!
Inden man nu overfalder mig og siger at det har man forsøgt og aldrig derefter har modtaget godkendelsen fra Admins. Så kan jeg informere om, at den procodure, har jeg fået ændret, således at man nu selv 100% kan regestrere sig og omgående få adgang til Forum!
Så støt op om Det Fælles Forum og reg jer ASAP, også selv om i ikke lige forventer, at benytte det i morgen eller dage efter!
Direct Link : http://www.aao-forum.speedgaming.dk
SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 19 mar 2009, 08:23, rettet i alt 1 gang.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- Philippovich
- Second Lieutenant
- Geografisk sted: KBH baby!
- Kontakt:
-
- Sgt Major
- Geografisk sted: Herning
www.aao-forum.speedgaming.dk
Hejsa ,jeg får ikke nogen mail tilbage,
kan ikke loge ind efter jeg har registret mig,
er der en der vil se på det.
PS er Reg på mail:sawman@pc.dk
Hooah

PS er Reg på mail:sawman@pc.dk
Hooah
-
- Major General
-
- Major General
- Geografisk sted: Kbh NV
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Kids!
UPDATE vedr. GUID...
Man finder sin GUID på AAOTrackeren, USER CP, Tracker Control Panel.
Her findes det i 3 kasse fra toppen...
SPANK signing out.....
UPDATE vedr. GUID...
Man finder sin GUID på AAOTrackeren, USER CP, Tracker Control Panel.
Her findes det i 3 kasse fra toppen...
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Sgt Major
- Geografisk sted: Herning