Pænt godaften.
Først og fremmest tak for super læsning og god mudderkastning. herinde

ved ikke hvem der har vundet eller tabt men sådan er det jo i krig er det jo sjældent vinder derfor
kom geneve konvention.
Men da jeg ikke lige har kunnet poste kunne jeg ikke selv skrive herinde.
At jeg ikke gider drafting mere eller lysten er potentiel væk er grundet at jeg mener man spiller spillet som det er havde de ikke ville havde man lavede spawn raping jamen så
havde de nok lavet det sådan at man ikke kunne.
Pænt goddag marksman, tillykke med at du har mulighed for at poste på forum.
Hvis du havde interresse i at følge med på de diveres boards, så ville du også vide at netop spawn raping er et af de problemer som man diskutere flittigt, om det skal ændres
så netop spawn er zoner hvor modstanderen ikke kan lave aktive handlinger i.
Som på RUSH hvor det første spawn er off map for defence, diskutionen går på, hvordan man gør det, det bedste der er kommet pt er at man giver defence f.eks. 30 sek til at
komme ud af zonen.
Nu kan vi jo kun vente på at DICE og EA tager en beslutning på netop dette punkt.
Glem ikke at serveren netop giver muligheden for at sætte safe zoner op !
Dog skal det siges at jeg ikke er tilhængere af at folk sidder nede i et spawn medmindre det har en taktisk plan som holdet har lavet. Har ikke fundet nogle regler hverken i
ESL eller TWL hvor dette er forbudt dog kan jeg havde overset noget.
Hvis du ikke er tilhænger, så forstår jeg ikke din modstand imod at der er sat safe zoner op, der er jo stadigt muligt at lave the marksmans shoot fra eget spwan til fjendens
Jeg mener når man spiller drafting er det holder der afgør hvilken taktik man bruger vis vi skal til at gå til den på det plan og ikke hvad regler hver enkelt vil spille med.
Når det så er sagt så er der jo kommet 2 regler vis jeg ikke husker forkert den første regle der kommer var jo sidste torsdag i squad death match at man kun måtte være en af
hver af de nævnte soldater per squad.
Den næste regle der så er kommet er jo det kære om diskuteret emne spawnraping.
Så er der kommet safezones på fint nok.
Det er ikke kommet 2 regler, sidste torsdag, besluttede jeg (sammen med Aztek) at vi skulle prøve at spille med 1 squad = 4 forskellige typer soldater.
I aftes spillede vi med frit valg, og jeg kan kun gentage hvad der oftes blev "brokket" over i aftes, "fucking CG Noobs" da disse var i klart overtal.
Skal man så kikke på det taktiske i at være et team to 4 hvor de enkelte spillere har deres egen egenskaber, så er der ikke nogen tvivl om at det har sin fordel på de fleste
maps at man har en Medic, Recon, Assult og enginer på sit team.
Regel no. 2 Tja, det er ikke en regel, men en server opsætning. Lige som når server admin beslutter antallet af tickets, maps osv.
Men så ville jeg da til at kigge på disse regler
- Ingen skydning på obj fra kampvogne, fly, c4, cg( Carl gustav) Mortar.
- Ingen mortar strike da mortar strike sørger for bygninger styrter sammen ved obj.
- Ingen shootgun = De er lavet for kraftig i forhold til hvad de i virkeligheden kan ( neostadt, Combat 870, USAS 12. osv
- Ingen carl gustav mod personel ( de er for lette mål)
- Mål faldet DEF skal trække sig med det samme.
Dette er bare nogle forslag vis vi endelig skal til at spille med regler
Mvh Orla
ONLY ONE WAY THAT THE MARKSMANS WAY
Eneste kommentar - welcome to the world of rules!