Hey alle.... Syntes lige at der trængte til lidt "koldvejrs stemning", i denne ophedet diskussion.

Er i klar i begge hjørner??
Okay så - BREAK - så kan i gå igang igen

LET's GET READY TO RUUUMMMMMBBBBLLLLEEEEEE
Like A Viiiiiirrrggiiiiiiiin
Det er lige meget hvem det var myntet på, og jeg vil gerne beklage at jeg skrev det.. Det skulle ikke være myntet på en 3 person som jeg desværre fik det til.. undskyld, den trækker jeg tilbage...
Hvem mener du lige det er Boogey?, nu er det sådan at jeg har holdt min mund lukket, fordi jeg ikke gad at deltage i den debat, men hvis vi nu skal til at tage brillerne rigtig på, så må jeg liige se hvornår du sidst har været på TS eller ingame i hvilket som helst fælles spil sammen med dine m8s? Til Gengæld er du riigtig god til at smide benzin på bålet og få folk op af stolene. Jeg svinede i en tidligere tråd, fordi jeg følte mig trådt på i forbindelse med noget der er irrelevant nu. Men jeg gider sgu ikke høre fra en "skabs" [SPARTA] om at jeg har ændret mig til det negative. TS3 er gratis, prøøv det. Så kan vi tage debatten der.
(Og hvis det ikke var møntet på mig, så beklager jeg) Gamle bankmand.
Walle det er jo DIREKTE STUPIDT, humor eller ej, at referere til min udtalelse om : "Kan man, SÅ MÅ MAN!!!" DET ER JO TOTALT UDE AF KONTEKST OG HAR INGEN RELEVANS I DENNE SAMMENHÆNG OG DET KAN SELV DU SQ OGSÅ GODT REGNE UD; SÅ LAD NU VÆRE MED AT GØRE DIG DUMMERE, END DU NU ER WALLE!!!Hvis nu du havde fulgt med i diveres tråde om draft, eller lyttet med på "jeres" ts, så ville du vide at "kan man så må man" var en slagsang som kom fra Hr. Spank.
At I (dig og andre sparta medlemmer) total flipper over dette er sku latterligt og kun passende for en børnehave uden en stærk leder
Hooah Walle!
Walle det er jo DIREKTE STUPIDT, at referere til min udtalelse om : "Kan man, SÅ MÅ MAN!!!" DET ER JO TOTALT UDE AF KONTEKST OG HAR INGEN RELEVANS I DENNE SAMMENHÆNG OG DET KAN SELV DU SQ OGSÅ GODT REGNE UD; SÅ LAD NU VÆRE MED AT GØRE DIG DUMMERE NED DU NU ER WALLE!!!Hvis nu du havde fulgt med i diveres tråde om draft, eller lyttet med på "jeres" ts, så ville du vide at "kan man så må man" var en slagsang som kom fra Hr. Spank.
At I (dig og andre sparta medlemmer) total flipper over dette er sku latterligt og kun passende for en børnehave uden en stærk leder
Flot SPANK, var det så svært at få over dine læber, alt du behøver at at fjerne mit medlemskab af jeres morsomme forum, og jeg skal med glæde slette dit medlemskab på vores så vi er ligestillet i den retning.Så er mit håb, at [ML] holder sig til deres Forum og at [SPARTA] så kan få vores Forum for os selv!!!
SPANK signing out.....
Jah Boogey,Det er lige meget hvem det var myntet på, og jeg vil gerne beklage at jeg skrev det.. Det skulle ikke være myntet på en 3 person som jeg desværre fik det til.. undskyld, den trækker jeg tilbage...
Hvem mener du lige det er Boogey?, nu er det sådan at jeg har holdt min mund lukket, fordi jeg ikke gad at deltage i den debat, men hvis vi nu skal til at tage brillerne rigtig på, så må jeg liige se hvornår du sidst har været på TS eller ingame i hvilket som helst fælles spil sammen med dine m8s? Til Gengæld er du riigtig god til at smide benzin på bålet og få folk op af stolene. Jeg svinede i en tidligere tråd, fordi jeg følte mig trådt på i forbindelse med noget der er irrelevant nu. Men jeg gider sgu ikke høre fra en "skabs" [SPARTA] om at jeg har ændret mig til det negative. TS3 er gratis, prøøv det. Så kan vi tage debatten der.
(Og hvis det ikke var møntet på mig, så beklager jeg) Gamle bankmand.
Desuden MIB, så synes jeg ikke debatten om hvorvidt jeg er ingame eller på ts, har noget med denne sag at gøre.. Jeg har nogle personlige ting i mit liv der har holdt mig væk, men en ting er sikkert, der er ikke mange i SPARTA der tjekker forum så tit som mig.. Hvis du mener jeg er "skabs" SPARTA fordi jeg ikke spiller hver aften, så fair nok.. Gider slet ikke til at diskutere den sag..
Denne sag er hvorvidt man bør tænke før man skriver (hvilket jeg selv lige har bevidst at jeg ikke altid selv overholder, men jeg indrømmer det også selv). Jeg synes det er fint i kommer med indlæg fuld af humor, og bliv ved med det.. Men prøv at drej den så man kan se humoren og ikke så man finder det direkte provokerende..
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst