Jeg er mere interreseret i fra nu af, at høre hvem der er med på ideen.
Hej Dr. Ida (super medic)Når nu der er hele ingen svar i den anden tråd, indså jeg at jeg nok burde placere forslaget hvor det hører hjemme. So here it goes:
Er det ikke muligt at kunne stemme om hvilke maps der skulle køre? Jeg tror at det ville kunne lokke flere til, hvis det var 'deltagerne' der bestemte hvilke maps der skulle spilles.. Måske kun blandt nogle enkelte, men jeg ved da at vi er nogle stykker der synes at Atacama er et skod map.. Så det ville måske give mere gejst hvis det var fx. Valparaiso, Nelson Bay eller et helt tredje map.. Stadig Rush og alle de andre 'admin'-bestemte ting, blot andre maps
Walle, tak for det jeg formoder er et komplimentMå nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til
Det lyder godt at du tænker over mapsene, for jeg troede at det kun var det DU ville.. Så blev man dét klogere
![]()
FedterøvWalle, tak for det jeg formoder er et komplimentMå nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til
Det lyder godt at du tænker over mapsene, for jeg troede at det kun var det DU ville.. Så blev man dét klogere
![]()
Jo Ida, det var et kompliceret kompliment, da jeg personligt mener at en god og aktiv medic er guld for et team/squad.
FedterøvWalle, tak for det jeg formoder er et komplimentMå nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til
![]()
Jo Ida, det var et kompliceret kompliment, da jeg personligt mener at en god og aktiv medic er guld for et team/squad.
Venom, ja, selv vi gamle kan stadig finde olie kanden !Fedterøv
HEEEELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det fordi du altid for sneget dig på mit hold.Venom, ja, selv vi gamle kan stadig finde olie kanden !Fedterøv
HEEEELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Undskyld Rookie, jeg glemte helt at der også findes maps hvor en god sniper vil være guld for sit team, bare lidt trist jeg ikke har mødt en super sniper endnu !
Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster