Her tabte SPANK'eren sq SERIØST SUTTEN, da han læste nedenstående...!!!
Svar :
Læste i en post at Hooah vil unbannes og de navne der ville have ham unbannet var alle fra -116th- og TOP1% efter hvad jeg kunne læse... Er alle disse folk så også begyndt og tage kontakt til alle tidligere danske cheatere for og hører om de også er færdige med at cheate så de også kan blibe unbanned..???
Jeg kan personligt stå inde for at [TOP1%] IKKE går hen og bliver en cheaterklan. Vores folk vil ALDRIG blive taget i at snyde in ANY WAY, SHAPE OR FORM!!! Skulle de alligevel falde for fristelsen, så vil jeg godt stå inde for, at de ryger ud så hurtigt at det får deres hoved til at snurre, samt at de vil blive sat på ALLE kendte forums, til spot og spe!!!
Svar :
Syntes det er til grin at i skal smadre et forum(Læs AAO_Forum.dk) totalt fordi I ikke lige kan følge de regler der er lavet.. Hvis det er så stort et problem om han må være på forum eller ej er det så ikke bare og holde jer på jeres eget forum..?
Syntes det er SÅ SINDSYGT plat at i føler trang til at ødelægge en side som kører fordi i selv vil styre hvordan det hele skal køres... Fortsætter i med at kører showet sådan er dette forum ikke en dyt værd om ½år.. så har i smadret det DANSKE AAO miljø totalt og alle vil holde sig på deres egne forums. Nåå nej TOP½% og 116th vil nok sidde herinde og hygge sig over de selv tog kontrol over siden og fik unbanned hooah så han kunne få lov og se en totalt smadret side han selv er skyld i..!
Hvis du mener at en saglig debat "ødelægger" et Forum, så JA så er vi 100% skyldige.
I mine øjen er det NETOP et indlæg som det du lige har fyret af, der er undergravende for den saglige debat og i længden kan ødelægge et forum!
Kan du komme med 1 eneste argument for at vi skulle have motiver til at "overtage, styre" det danske AAO-Forum...??? Jeg kan med selv de mest kritiske briller ikke se hvordan vi prøver at "rage magten" til os, kan du...?
Svar :
Vil det virkelig sige at hvis jeg gik ind og gamede med cheats så kan jeg bare melde mig ind i 116th eller TOP1% og så kan jeg blive unbanned igen... TOTALT nice.. og så skulle vi bare holde LAN og så kunne jeg give et par omgange og så ville hele 2 klaner smække om sig med gode ord og smadre et forum så jeg kunne blive unbanned igen... det er sku da cool...
Seriøst Fup, mener du at Hooah har "fedtet" sig ind hos [TOP1%] ved LAN i Haderslev og derved har fået bl.a. mig til, at stemme for at han skulle Unbanes i Forummet???
Det er mig bevist, at du deltog ved sidste års LAN. Men du var IKKE med i år og det kan man godt høre på dine udtalelser, må jeg desværre sige! Du aner ikke, hvad der er foregået på LAN, så lad venligst være med at slynge om dig med alle mulige teorier, om hvad Hooah har gjort og ikke gjort!!!
Svar :
SERIØST TA JER FUCKING SAMMEN... ved hvor meget AnderAnd specielt har lagt i forum mens folk herinde bare lige lokker ind gir ham en sviner og skider igen... Syntes det er flovt... KOM IND I KAMPEN og håber virkelig ikk at folk bliver unbanned igen efter at have cheatet for HVAD FUCK skal det så blive til..?
Tænk jer nu om plz... Der er inegn grund til at smadre alt... nåå ja det har i jo gjort... JESUS..! Jamen tak for tiden på Dansk AAO Forum og velkommen til div. cheaters håber jeres straf har været fed kom ind igen og smadre lidt mere...
-116th- & TOP1% Held og lykke med jeres X-cheaters og ta så endelig op i toppen i AAO med jeres totalt RENE spil... OMFG...!
Jeg må sige at jeg ganske enkelt er målløs...!!! Mener du seriøst ovenstående...???
Det er helt bevidst, at jeg genoptager debatter op herinde. Dette er for ikke at blande alle mulige ind i denne diskussion. Da det nødvendigvis ikke vedkommer dem...
Hvis du hellere vil tage det op i ASE-Forum er jeg klar på det. Så skal du bare sige til Mester!
Jeg må erkende, at jeg som udgangspunkt, havde dig afkrydset i min lille sortebog, som en fornuftig AAOspiller og en ganske jovial fyr... Men overstående bredside fra dig, kan ikke andet end at efterlade mig med den fornemmelse, at der er noget vi lige bør snakke om, right???
For folk der måtte ønske lige at blive opdateret i den igangværende debat, så kan man kigge under følgende links :
http://www.phpbbplanet.com/danskamerica ... americasar
SPANK signing out.....