Hey..
Jeg har hørt noget om at i ikke rigtigt kunne finde spillere nok om weekenden. Så jeg kunne godt tænke at spille med jer. Og skal nok lade være med at snakke så meget.. Men Hvis jeg det er i orden med min egen clan kunne jeg godt tænke mig at spille på jeres twl hold om weekenden når jeg ikke skal noget, eller lasse skal have computeren. Fordi min clan ikke rigtigt spiller TWL inden for =3000= Men for D-SQ.
Mathias.
Ang. Jeres TWL Hold.
-
- Lieutenant General
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Mathias!
Jeg synes det ville være en RIGTIG god ide!!! Som sagt mangler vi ofte folk til at spille...
Selvfølgelig hvis Lasse, nu spasser fuldstændigt ud. Så må vi nok glemme det...
Men jeg synes i hvertfald det er en god ide!!!
Du er MEGET velkommen på vores TWLhold for SPANK'eren...!!!
SPANK signing out......
Hvad er det, du alligevel ikke kan..???Tror heller ikke jeg kan aligevel
Jeg synes det ville være en RIGTIG god ide!!! Som sagt mangler vi ofte folk til at spille...
Selvfølgelig hvis Lasse, nu spasser fuldstændigt ud. Så må vi nok glemme det...
Men jeg synes i hvertfald det er en god ide!!!
Du er MEGET velkommen på vores TWLhold for SPANK'eren...!!!

SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- General of the Army
-
- General of the Army
-
- General of the Army
ok hvorfor fanden så hoppe på sf ladder hvis du alivl ikke må spille 4 vs 4???
og nej vi dropper ikke en hel ladder bare fordi du skal være med engang imellem.. intet personligt men sys sku også at sf er for tøsedrenge, samt disse maps er fucked, og ikke alle har den træning det kræver..
og nej vi dropper ikke en hel ladder bare fordi du skal være med engang imellem.. intet personligt men sys sku også at sf er for tøsedrenge, samt disse maps er fucked, og ikke alle har den træning det kræver..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!