LAN 2026 - Tilmelding -

LAN d. 22/5 - 25/5 2026
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1183
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 01 apr 2026, 15:25

Hooah Folkens!

--------------------------- LAN 2026 d.22/5-25/5 -------------------

Her tilmelder man sig, hvis man har tid, lyst og lejlighed til at deltage i
LAN 2026......


Tilmeldingsgebyret på 750kr.(Juniorspillere 0-15år 250kr.) SKAL betales til [SPARTA]KlanBox på MobilePay 9753PD SENEST ved ankomst til LAN 2026

[SPARTA]Box —-> 9753PD

D.v.s at man poster og så opdatere jeg tråden, efterhånden som folk melder tilbage...


Tilmeldte :

[SPARTA)Tennek
[SPARTA]Funz + 1 junior spiller
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Canex
[SPARTA]Jaegerkjeld + 1 junior spiller
[SPARTA]Echers
[SPARTA]Peace
[SPARTA]Accilless
ZeroCool(fredag til lørdag)


Der er nu tilmeldt 8 mand + 2 “Juniorspillere”


Betalt for LAN 2026 = Grøn
Manglende betaling for LAN 2026 = Rød


Frameldinger :


[SPARTA]Banjo
Simon5år
[SPARTA]MiB




NB! Max. 20 pladser... Fordeles efter Først Til Mølle-princippet. Seneste fremmøde er lørdag kl. 09. da ALLE SKAL være klar til Turneringsstart ca. kl. 10...
Det er ens EGET ansvar, at gøre mig opmærksom på, hvis man ikke er noteret på Tilmeldings- eller Gæstelisten endnu...


OBS! Last update d. 21/5 2026...


Tennek signing out.....
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4400
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 apr 2026, 15:54

Hooah Kids!

SPANK’eren er naturligvis Order2Go…!



SPANK signing out…..
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 294
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 01 apr 2026, 19:39

Order2Go
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Jaegerkjeld
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Indlæg: 98
Tilmeldt: 28 aug 2015, 23:48

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]Jaegerkjeld » 03 apr 2026, 16:32

Jaeger og Noah Melder Go
Brugeravatar
[SPARTA]Echers
Sergaent First Class
Sergaent First Class
Indlæg: 31
Tilmeldt: 07 nov 2022, 18:32

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]Echers » 14 apr 2026, 18:56

Jeg vil godt bare lige sige… JEG KOMMER!!!
IF IN DOUBT... EMPTY THE MAG!
No plan, just violence
──────────────
"2 sec…" - brb (maybe)
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 471
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]banjo » 15 apr 2026, 12:39

Hooah All...

I år bliver det desværre et Nogo fra mig og Simon.

Det kan være være jeg kigger forbi, hvis jeg kan finde et hul i planen, men lover ikke noget.
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 29 apr 2026, 20:16

No go fra mig :?
Signing Out!!


Billede
[SPARTA]-Funz
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 185
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 05 maj 2026, 10:19

Linus kommer
Jones kommer
Lundte kommer

Jones og lundte skal køre lørdag 15 ish og kommer tilbage ved 23-24 tiden lørdag. De har 18 års fødselsdag i familien.. også selvom de havde sagt for lang tid siden at pinse var nogo for den børnefødselsdag.
Brugeravatar
ZeroCool
Specialist Corporal
Specialist  Corporal
Indlæg: 18
Tilmeldt: 28 maj 2019, 05:59
Geografisk sted: Dannemare, Lolland

Re: LAN 2026 - Tilmelding -

Indlægaf ZeroCool » 20 maj 2026, 07:33

Jeg laver en Special Guest Appearance fredag, og så suser jeg hjemad igen lørdag eftermiddag 8)
/ Kim - Hangaround, beerdrinker, bullshitter, baconeater

I pretend to like people everyday...
-It's called being an adult, and that's why we're allowed to buy alcohol.


Mess with the best, die like the rest!

Tilbage til "[SPARTA]Pinse LAN 2026"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster