Hooah Folkens!
--------------------------- LAN 2026 d.22/5-25/5 -------------------
Her tilmelder man sig, hvis man har tid, lyst og lejlighed til at deltage i LAN 2026......
Tilmeldingsgebyret på 750kr.(Juniorspillere 0-15år 250kr.) SKAL betales til [SPARTA]KlanBox på MobilePay 9753PD SENEST ved ankomst til LAN 2026
[SPARTA]Box —-> 9753PD
D.v.s at man poster og så opdatere jeg tråden, efterhånden som folk melder tilbage...
Tilmeldte :
[SPARTA)Tennek
[SPARTA]Funz + 1 junior spiller
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Canex
[SPARTA]Jaegerkjeld + 1 junior spiller
[SPARTA]Echers
[SPARTA]Peace
[SPARTA]Accilless
ZeroCool(fredag til lørdag)
Der er nu tilmeldt 8 mand + 2 “Juniorspillere”
Betalt for LAN 2026 = Grøn
Manglende betaling for LAN 2026 = Rød
Frameldinger :
[SPARTA]Banjo
Simon5år
[SPARTA]MiB
NB! Max. 20 pladser... Fordeles efter Først Til Mølle-princippet. Seneste fremmøde er lørdag kl. 09. da ALLE SKAL være klar til Turneringsstart ca. kl. 10...
Det er ens EGET ansvar, at gøre mig opmærksom på, hvis man ikke er noteret på Tilmeldings- eller Gæstelisten endnu...
OBS! Last update d. 21/5 2026...
Tennek signing out.....
LAN 2026 - Tilmelding -
-
[SPARTA]Tennek
- General of the Army

- Indlæg: 1183
- Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army

- Indlæg: 4400
- Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
- Geografisk sted: Faxe
Re: LAN 2026 - Tilmelding -
Hooah Kids!
SPANK’eren er naturligvis Order2Go…!
SPANK signing out…..
SPANK’eren er naturligvis Order2Go…!
SPANK signing out…..
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"


-
[SPARTA]Canex
- Lieutenant General

- Indlæg: 294
- Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
- Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)
- [SPARTA]Jaegerkjeld
- 1st Lieutenant

- Indlæg: 98
- Tilmeldt: 28 aug 2015, 23:48
Re: LAN 2026 - Tilmelding -
Jaeger og Noah Melder Go
- [SPARTA]Echers
- Sergaent First Class

- Indlæg: 31
- Tilmeldt: 07 nov 2022, 18:32
Re: LAN 2026 - Tilmelding -
Jeg vil godt bare lige sige… JEG KOMMER!!!
IF IN DOUBT... EMPTY THE MAG!
No plan, just violence
──────────────
"2 sec…" - brb (maybe)
No plan, just violence
──────────────
"2 sec…" - brb (maybe)
-
[SPARTA]banjo
- Major General

- Indlæg: 471
- Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50
Re: LAN 2026 - Tilmelding -
Hooah All...
I år bliver det desværre et Nogo fra mig og Simon.
Det kan være være jeg kigger forbi, hvis jeg kan finde et hul i planen, men lover ikke noget.
I år bliver det desværre et Nogo fra mig og Simon.
Det kan være være jeg kigger forbi, hvis jeg kan finde et hul i planen, men lover ikke noget.
- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army

- Indlæg: 1029
- Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
- Geografisk sted: Roenne
-
[SPARTA]-Funz
- Brigadier General

- Indlæg: 185
- Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40
Re: LAN 2026 - Tilmelding -
Linus kommer
Jones kommer
Lundte kommer
Jones og lundte skal køre lørdag 15 ish og kommer tilbage ved 23-24 tiden lørdag. De har 18 års fødselsdag i familien.. også selvom de havde sagt for lang tid siden at pinse var nogo for den børnefødselsdag.
Jones kommer
Lundte kommer
Jones og lundte skal køre lørdag 15 ish og kommer tilbage ved 23-24 tiden lørdag. De har 18 års fødselsdag i familien.. også selvom de havde sagt for lang tid siden at pinse var nogo for den børnefødselsdag.
- ZeroCool
- Specialist Corporal

- Indlæg: 18
- Tilmeldt: 28 maj 2019, 05:59
- Geografisk sted: Dannemare, Lolland
Re: LAN 2026 - Tilmelding -
Jeg laver en Special Guest Appearance fredag, og så suser jeg hjemad igen lørdag eftermiddag 
/ Kim - Hangaround, beerdrinker, bullshitter, baconeater
I pretend to like people everyday...
-It's called being an adult, and that's why we're allowed to buy alcohol.
Mess with the best, die like the rest!
I pretend to like people everyday...
-It's called being an adult, and that's why we're allowed to buy alcohol.
Mess with the best, die like the rest!
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster




