Hooah Kids!
Her er det naturligt nok meningen, at man kan stille forslag og sætte ting til debat, hvis man mener at man har nogle indspark vedr. afholdelsen af LAN 2025...
Ting man kunne forestille sig, vi kunne diskutere i denne tråd...
- Hvilke spil skal der spilles, BF 2042, BF4, etc...?
- Hvilke maps, skal der spilles...?
- Hvordan skal holdene deles op...?
- Hvordan afvikles turneringen...?
- ........................................
- ........................................
NB! Når forslagnene ruller ind sætter jeg den herop i toppen og så vidt muligt, vil jeg prøve at poster svarene her, når der træffes afgørelse...
SPANK signing out.....
LAN 2025 - Forslag og Debat -
- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
LAN 2025 - Forslag og Debat -
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
Re: LAN 2025 - Forslag og Debat -
Stemmer for Bf4 hardcore mode.
Ved godt det koster lidt at bestille en server, men vil jeg sku hellere end det bræk spil til bf2042...
Også foreslår jeg at folk SELV HENTER OG KØBER deres energipis, så regningen til LAN ikke bare stikker af.
Det samme med Bailey.
Coke, Fanta, morgen, gajol, øl er en del af pakken, ikke andet
Ved godt det koster lidt at bestille en server, men vil jeg sku hellere end det bræk spil til bf2042...
Også foreslår jeg at folk SELV HENTER OG KØBER deres energipis, så regningen til LAN ikke bare stikker af.
Det samme med Bailey.
Coke, Fanta, morgen, gajol, øl er en del af pakken, ikke andet

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Tennek!
Men vedr. Hardcore så er det ikke særligt fedt. Hardcoremode skaber incitament til at folk ligger på navlen og camper og lige skyder en enkelt salve og det kan så afgøre kampen. Der SKAL være ReGenHealth, da dette vil skabe langt LANGT LAAAAANGT mere spændende kampe. Så kan folk engage, kæmpe, blive ramt og trække sig, reroute og reengage...
HUD og alt det der pjat kan i godt tage væk, I don't care. Men det der camperhelvede i Hardcore promoter ikke gode kampe, efter min mening.
Det må væres i alles intreresse, at vi køre et så billigt LAN, som muligt... Så LEAN here we come!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tænker lidt, at vi så er ude i at lave en "Fadølspuilje", hvor folk melder ind, hvis de gerne vil være med til Fadsvin til LAN, right? Meld til Herunder, så Updater jeg listen løbende :
Jeg vil gerne betale selvstændigt for FADØL til LAN 2025 :
- SPANK
-
-
-
-
-
SPANK signing out.....
BF4 er klart et godt valg! Alles maskiner kan trække det og de fleste er rimeligt "comfy" med gameplayet. Fuck det, om det koster 100-200kr. at indleje en server...Stemmer for Bf4 hardcore mode.
Men vedr. Hardcore så er det ikke særligt fedt. Hardcoremode skaber incitament til at folk ligger på navlen og camper og lige skyder en enkelt salve og det kan så afgøre kampen. Der SKAL være ReGenHealth, da dette vil skabe langt LANGT LAAAAANGT mere spændende kampe. Så kan folk engage, kæmpe, blive ramt og trække sig, reroute og reengage...
HUD og alt det der pjat kan i godt tage væk, I don't care. Men det der camperhelvede i Hardcore promoter ikke gode kampe, efter min mening.
Fint at der kommer lidt mere styring på indkøbene! Det kan ingen vist være ØF over... Af samme grund har jeg selv, de sidste par år, medbragt mellem 2-4 flasker Bailey med selvstændigt til vores arrangementer, som er fyret i puljen, for egen økonomi.Også foreslår jeg at folk SELV HENTER OG KØBER deres energipis, så regningen til LAN ikke bare stikker af.
Det samme med Bailey.
Det må væres i alles intreresse, at vi køre et så billigt LAN, som muligt... Så LEAN here we come!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tænker lidt, at vi så er ude i at lave en "Fadølspuilje", hvor folk melder ind, hvis de gerne vil være med til Fadsvin til LAN, right? Meld til Herunder, så Updater jeg listen løbende :
Jeg vil gerne betale selvstændigt for FADØL til LAN 2025 :
- SPANK
-
-
-
-
-
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

- [SPARTA]MiB_DK
- General of the Army
- Geografisk sted: Roenne
Stemmer for CS2, men er da frisk på det hele ellers.
Jeg må bare lære, at det handler ikke om at vinde, men om at dri*** øh være med

Jeg må bare lære, at det handler ikke om at vinde, men om at dri*** øh være med

Signing Out!!

-
- General of the Army
- Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland
SPUNK, fadøl er en del af pakken, dem der så vil have noget andet må gøre det.
Jeg tvivler på alle der fatter at melde sig til, får sig skrevet på din fadøl liste...
Så lad os nu bare antage den er med i prisen, også lad den ligge der
Jeg tvivler på alle der fatter at melde sig til, får sig skrevet på din fadøl liste...
Så lad os nu bare antage den er med i prisen, også lad den ligge der

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
Hooah Tennek!
Havde bare en frygt for, at folk kunne find på, at GO ABSOLUTELY BANANAS OVER FADØLSGATE, som vi tidligere har set.... Fnis Fnis
Så hører vi ikke andre pip, fra folk så er det en del af pakken/Tilomeldingsprisen! LOVE IT!!!
SPANK signing out.....
Super fint med mig.....!!!SPUNK, fadøl er en del af pakken, dem der så vil have noget andet må gøre det.
Så lad os nu bare antage den er med i prisen, også lad den ligge der![]()
Havde bare en frygt for, at folk kunne find på, at GO ABSOLUTELY BANANAS OVER FADØLSGATE, som vi tidligere har set.... Fnis Fnis
Så hører vi ikke andre pip, fra folk så er det en del af pakken/Tilomeldingsprisen! LOVE IT!!!
SPANK signing out.....