Hunter! Du kender mit telefon nummer så jeg kan slet ikke forstå hvorfor du så ikke ringet lige med det samme og sagde noget. Desuden forstår jeg heller ikke hvorfor du så ikke ændrer dit kodeord på Facebook med det samme.
Du fik det jo netop at vide med det samme, vi laver spøgen således at du harvde en rigtig god chance for at få det fjernet med det samme på Facebook.
For det andet kan jeg så ikke forstå hvorfor pokker du ikke råber op på samme måde da vi drillede Tennek fordi en af hans venner havde gjort præcis det samme. Its a joke Hunter - Du kan sgu ikke forvente at gå igennem hele livet uden at blive kaldt homo og du kan ikke forvente at vi ikke også på et tidspunkt laver en joke med dig
Så jeg kan slet ikke forstå din harme over dette, for det er jo pudsigt nok sjovt nok når vi driller andre folk end dig. Men som sagt er du altid velkomne til at ringe hvis du syntes det går for vidt. Det er sådan set fjernet fra Facebook for det sørgede du selv for så lige nu lever det kun blandt Sparta og Spartas venner.
Jeg må sgu give Aztek ret her. Han bliver konstant og igennem længere tid mobbet/drillet her på forum og TS uden at ville gå inaktiv.
Men ring hvis du syntes jeg er dybt urimelig og et godt gammeldags røvhul.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.